Gözün bozuk büyük ihtimalle. Kızın yüzüne bakınca zaten güzel olduğunu direkt söyleyebilmen lazım. Tavşan gibi sevimli. Barbaraya aşık değilim, sen güzel değil diyerek yalan söylüyorsun. Ama tamam uzatmayayım fazla iyi geceler.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Barbara Palvin'i Fenerbahçeli yaptım ve önümüzde evlenmek için hiçbir engel kalmadı, bir tebriğinizi alabilir miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Fener logosu bile kızın güzelliğini gölgelendirmiyor be bide Galatasaraylı yapsan demek ışık ışık parlıcak 😀
Hadi lan oradan bir de beğenmişler yorumunu sjsj
Gerçekler devittt 😀
Türkiyede bu kızı neden çekemiyorlar anlamıyorum. Güzel kız bence.
Çok da güzel değil kjhgj
Tebrikler alkışş ıslıkkk
Ben neden bu kızı beğenmiyorum
Hayırlı olsun, gönül bu napıcan dnsndn
başarılarının devamını dilerim kardeşim sjjsjsjjsjs
2 hesap mi kullanıyorsun songül
@BwByalnızBwB ne songülü?
Senden aynı performansı Kellan Lutz ile benim için yap belki o zaman babam beni ona verir sjsjdjd
Bize de Fenerbahçeli bir yenge yakışırdı.🤤👏
Bu kim😀
Ben 😂
He yoldan şaşma😀
Yolum yolun jkjkjk
Tebrik ederim, çok sevindim sizin adınıza. Davetiyenizi alırım artık. 💫
Ahahahaha keşke yalan söylemesen kardeşim bazıları inanıyor ama iyi güldürdün :D
Hiç olmamış sarı saça kırmızı çok yakışır bu kadına 😏
virüs testi yaptır. nede olsa barbara seni beklerken boş durmamıstır knk jenkje
Barbaranın bundan haberi var mı? 🙄
Magazin haberlerinden izlersin artık😀
Magazine düşerse nazara gelirsiniz. Yengeye selam 👋🏻
Doğru dedin ama bunu kimse kaçırmak istemez jsjs
Gülmesi bile bu kadar güzel olur yani
Bunun Trabzonlu hali daha komikti 😄
Yaşa Fenerbahçe ajdkamfkakfkakfks
Gözleriyle uyumlu olmuş
Maşallah size düğün ne zaman?
Çıkmaz ayın son çarşambası
Seni de beklerim
Tamam davetiye at gene bekliyorum
Tebrikler
Hahah Neyin kafasi Bu
Kadın güzel manzara da çok güzel
Hayalin güzelde manitası var ne olcak
Bu kız güzel gelmiyor bana
@Melisaxx56 bakarmisin
Barbaraydı sana yar etmezler gardas
Yahu bilmiyorum da sanki bu kız abartılıyor ya
Tebriklers
Bence Barbara abartılıyor
Kızlar hemcinslerini neden kıskanır hele de güzel olanları, çirkin bulur?😃
güzellik görecelidir.
herkes seninle aynı fikirde değil. ben kıskanç değilim.
Bence Tuba Büyüküstün güzel.
ama Barbara çirkin olduğunu sanmıyorum.
Demet Özdemir bile daha güzel 😏
AHahahah çok güzel fıkraymış güldüm sağol. Şu kızı çekemeyen milyonlarca kızımızdan birisin.
Bu kızın neresi güzel lan😂
Gizliden çık da seni de görelim sjsj
Tamam beyler Barbaraya aşık olun hayalini kurun
Barbara size bayılıyordu djsnsaamnsksna ahahaha
Siz hangi sıfatla yorum yapıyorsunuz peki
Şimdi ben senin gelecekteki eşine çirkin desem bunun neyini beğeniyon desem hoşuna gider mi?😂
Benim evleneceğimi nereden çıkardın?😂
İsabet olur😀
Ben erkeklerden nefret ederken evlenmeyi düşünmek de ne bileyim😂
Gözün bozuk büyük ihtimalle. Kızın yüzüne bakınca zaten güzel olduğunu direkt söyleyebilmen lazım. Tavşan gibi sevimli. Barbaraya aşık değilim, sen güzel değil diyerek yalan söylüyorsun. Ama tamam uzatmayayım fazla iyi geceler.
@MinyonaPlatonik kendini böyle inandırmaya devam et. Sen böyle düşünerken ben eğlenceyle zevkten senin gibi düşünmediğim için kudurmanı izleyeceğim 😂
tebrik size
Bu ne şimdi?
tebrikler :D çok :D
Tebrikler.
Tebrikler jsjsksi
Ooo hayırlı olsun