Sen benim temiz A...msin (ismim) uzun çanta al arkana doğru tak temas olmasın diyo..
Sevgilim otobüste arkamda erkekler var diye neler neler söyledi..?
Sen benim temiz A...msin (ismim) uzun çanta al arkana doğru tak temas olmasın diyo..
Canim bak istersen ailenle konuş onlarsa böyle bir sevgiliyi normal karsilamicaklar seni kiskanmasi cok güzel cok hoş ama sadece vucuduna dikkat vermesi garip ve bu aşırıya kaçıyor biraz hastalık gibi.. benim nisanlimda cok ama cok kıskanç ama seninki onunda üstü yakinda evede kitler seni böyle bir hayat istiyorsan devam et ama öbür türlü özgür istiyorsan yol ver hem nedemek o kalcalar benim paylasamam sen onun malı değilsin namusu olacaksın biraz garibime gitdi dikkat et..
Sevgilimle farklı şehirlerde olunca daha çok kıskanıyor..
Eve kilitlemek gibi bişey olamaz zaten okuyorum ilerde çalışıcam da..
Hem benim mutluluğumu çok istiyo ben ağlasam hemen o da ağlar mesela..
Senin her şeyin benim kalçalarına nasıl dokunuyo ben bile dokunmuyorum dedi..
Bana da ilk zamanlar dolaylı söylerdi fakat şimdi herşeyi paylaşıyoruz konuşma anlamında yoksa uygulama yok..
Canim bizde herseyi paylaşıyoruz cinsellik konusuda olsa ne olursq olsuj ztn beraber yatip kalkiyoruz ama o laflar normal laflar.degil kime sorarsan sor bqk sana okadar yorum yapilmis sen içinde başka düşündün sürece kimin ne yazdı senin için zatem önemli değildir hep onu savunursun içini rahatlatmak için ben yorumum7 söyledim kendime bakarakta konuştum normal degil yani..
Canım ama otobüste dokundukları zaman mecbur vücuduma değinicek, otobüse binme demiyor ki çok kalabalıksa diğer otobüsü bekle ona binersin erkekler senin düşündüğün gibi olmaz diyo
Kucağımdan kaldırmak istemiyorum derken otobüste değil öyle çok kıskanıyorum ki ben dokunamazken yanında değilken onlar dokunuyor onlar dokunmasın diye kaldırmak istemiyorum diyor
Bunlar çok iğrenç, çok ağır sözler.Sen bunları duymaya nasıl katlanıyorsun? Adam resmen sana değil senin vücuduna aşık gibi bir şey, seni seks objesi olarak görüyor.Çevredeki diğer erkeklerin de bu şekilde düşünebileceğini varsayıyor haliyle.iğrenç bir üslup, iğrenç bir yaklaşım.
Sırf kalçalardan söz ettiği için mi yani, benim elimi dahi kıskanan birisi..
Sen oturup bir düşün istersen, bu denli kıskanç bir adam sana daha sonra neler yapabilir? Daha doğrusu neleri zehir edebilir? Benim anladığım bu durum senin hoşuna gidiyor.Kadınların zaten her zaman en çok sevdikleri şeyler sonradan başlarına bela oluyor.Sen oturup bir düşün.Tam bir ruh hastası ile berabersin.
Bence bir erkeğin bunu normal karşılaması anormal..
Ne demek göz mü yumması gerekiyordu bana başka erkekler dokunurken..
Dediğimi anlamıyorsun çünkü bu durum, bir kez daha söylüyorum, senin hoşuna gidiyor.O nedenle aslında senin bu soruyu sorman da gereksiz, ben daha fazla cevap vermeyeceğim.Söylemek istediğimle farklı cevaplar yöneltiyorsun bana çünkü.Saçma yani.
uzun dönemde kafayı yiceksindir.. Böyle davranan bir erkek zaten normal degildir.. işin özü kafayı yemeden konuş ( gerçi bir care olmayacaktır ) anlaşabilirseniz devam edin.. yoksa ayrıl :) bu arada sahiplenmesi güzel ama laf etmesi bu denli kıskançlık çekilir şey degildir..
Aşırı kıskançlıktan dolayı psikopatlığa emin adımlarla koşuyor erkek arkadaşın, söyledikleri çok abartılı şeyler bide sen böyle toplu taşımalarda vb. yerlerde böyle bir tacize maruz kaldın mı? eğer kaldıysan ve bunu ona söylediysen böyle endişelenmekte biraz haklı..
sürekli kullanıyorum toplu taşıma araçlarını sevgilimde yorulma otur gibisinden söylüyor fakat çok kalabalık olunca mecbur ayakta kalıyorum..
Ayakta olunca genelde erkekler oluyor sevgilimle farklı şehirlerde olunca soruyor ben de erkekler vardı dokundular falan dedim o da bunları söyledi işte..
o zaman hak verirsin ki erkeğin bu durumda çıldırmışcasına davranması normal :/ dokunduklarında verdiğin bir tepki varsa bunu ona söylemen ve bu yaşamış olduğun olaydan rahatsızlık duyduğunu belirtmen iyi olurdu. bir de sana tavsiyem genelde kalabalık olmayan otobüsleri tercih etmen bu şekilde böyle olaylarla karşılaşmamış olursun
Öğrenci olunca mecbur kalabalık oluyor otobüsler
Siz de sapık olduğunu düşünüyor musunuz
Hayır işte o anlamda demedi ki biz toplum içinde zaten öyle birbirimize çok yakın durmuyoruz, başbaşayken kucağımdan indirmek istemiyorum evlenince dedi..Toplum içinde değil..
Cevap
47Cevap
özelini niye yazıyorsun buraya, sonuçta sevgilin ve senin gizlin bizim ne dememizi bekliyorsun, erkek arkadaşına her türlü isim takılıcak zevkmi alıcaksın, adam seni aldatmışmı yok, dövmüşmü yok, kıskanmış tepki vermiş normal bişey, ne yorumu yazalım beklentin ne
Herkes sapık muamelesi göstermiş sevgilime, ben düşüncelerinizi merak etmiştim
Herkes böyle diyince sevgilimden şüphe duymaya başladım.. Oysa beni çok sevdiğini biliyorum..
bence sevgilin ruh hastası kıskanmanında adabı olur yarın öbür gün evlenince seni evden dışarı çıkarmaz demedi deme benim eniştemde öyle ablama evlendikten sonra herkesten kıskanır oldu en samimi alt komşusuyla adını çıakrdı bence uzak dur bu tarz insandan sana mutluluktan çok üzüntü getirir böyleleri
Ben kızsam ona göre davranır ama ben memnunum ve kısıtlama gibi bişeyi yok istediğimi yapıyorum hatta o aktivitelere katılmamı istiyor, benim istediğim herşeyi yapar benim mutluluğumu düşünüyor
Sen kendini koruyamayacak kadar acizmisin, o uyarmasa gidip milletin üzerinemi atlıcan ayıp , kısıtlamayla sana ne muamelesi yaptının farkında değil herhalde , edepli biri olsa bu sözleri sana asla sözlemez o arkanda duranlardan pek farkı oldugunu sanmıoyum o arkadaşının
Kiskanmasi normal kaç tane adam gördüm kadinlara otobüste s.. kmekten beter yapiodu şahsen sevgilin buna benzer bir olaya şahit olduysa kiskanmamasi onun genişliğine bagli merak etme dediğim gibidir arkadaslarib dediği gibi ruh hastasi değil sevgilin
Senin kalçaların benim ruhun benim mi diyor O_o ahahahahahahaha koptum yeminle hasta herif
neden hasta ona ait olduğumu söylüyor işte
delirmiş erkek arkadaşın.. 2 gün sonra ona neden baktın der yapıştırır tokadı. psikolojik desteğe ihtiyacı var.net
senin sevgilin hasta sanırım çok saplantılı ve sanada güvenmiyor olur mu öyle şey laflara bak kalça ne ya
Bana çok güveniyo senin sadakatini seviyorum der genelde
Bu aşırı kıskançlık mı normal değil mi hangi erkek sevgilisine başka erkeklerin dokunmasını ister
farzet ki dokundular kasıtlı ya da kasıtsız hemde tam arkasından abandı
araba alsında kendi götürsün gitceğin yere bir zahmet :D bune bee okurken darlandm :D
Zaten evlenmek istiyo ben bırakıyım seni okula falan diyo ben pek düşünmüyorum daha okulum var :)
bu cocuk seni arzuluyo ama bak dikkat et :) ilerde pısman olma ben bu cocucaga guvenemedim :D
Biliyorum arzuladığını :) benim istemediğim hiç birşeyi yapmıyo zaten bunları telefonda söyledi gerçekte öpmek sarılmak dışında bişey yapmıyoruz sevgilim çok inançlıdır helalim olmadan yapmam bişey diyor
yinede dikkat et opusup koklasırkan kendınıze hakm olmayablrsnz devamını ısteyebılırsınız yeter artk deyıp ılerisini yapmaya kalkısırsınız pısman olrsnz :)
yok olmaz merak etme
o değil de umarım seninki herkesi kendisi gibi düşündüğü için rahatsız olmuyordue otobüsteki erkeklerden. o açıdan düşünmen gerekiyor. :/
Otobüstekileri bilmem de senin sevgilin kesin sapık, yok seni kucağımdan indirmem yok kalçaların benim, yok şöyle yaparım yok daha da yaparım, erkek arkadaşın otobüstekileri bahane edip sana atlamaya çalışıyor söyleyeyim.
Ayşe söyle o zaman o bıraksın seni gidecegin yere :)
farklı şehirlerdeyiz
Ayaktaydım arkamda da bir erkek vardı ayakta olunca sürekli çarpıyodu bana ben de bunu sevgilime söyledim o da yandan çanta tak arka tarafına doğru dokunmasınlar dedi
İşte sevgilimde sen erkekleri bilmezsin kasıtlı yapıyodur koru kendini hatta in otobüsten sonrakine bin dedi
yok artık abartmış annesi bacısı binmiyormu aceba onun otobüse o herkesi o gözle görüyor demekki ondan sana hayır gelmez demedi deme sapık ruhu var onda
Bende Böyle Kıskanırım Çünkü Günümüzde FortusMaganduslar Çok ama bunu gidipte sevgilime söylemem Çok edepsiz olur :/
ulan şu erkeklerin yorumlarına bakıyorumda ne kadar geniş bir toplum olmuşuz, adam kıskanamazmı kardeşim şu yaptığınıza söylediklerinize bakın utanın biraz ayıp.
Sevgilimin sevgisinden şüphe duymaya başladım bu yorumlardan sonra..
kızım sen bakma bunlara bekara karı boşamak kolay adam istiyoki benim sevgilime benden başkasının ceketi bile dokunmasın, yazılan yorumlara bak ayıp yazık harbiden yazık, sende sevgilinin sevgisinden bu kadar kolay şüphe etmemen gerekirdi, adam seni gözünden kıskanıyo o kadar benimsemiş, anladığın şey bumu harbiden kızıyorum kızlara bu yüzden
Şuanda sizinle birlikte bir iki daha aynı görüşte herkes sapık olduğunu söylemiş oysa sevgilim hiç öyle değildir
Sen erkeklerin ne düşündüğünü bilmezsin
Ben sana dokunmaya bile kıyamıyorum elin erkekleri sürtünüyo
Evlenelim ben seni okula götüriyim
uzun çanta al arkana doğru koy temas olmasın kıyafetinle uyumsuz olursa olsun sen çuvalda giysen seni seviyorum paylaşamıyorum hiç bir yerini
Sen benim temiz A...mken neden başka erkekler sana dokunsun dedi
adam işte seni kıskanıyo daha ne istiyosun geniş olmasınımı ben onu anlayamadım buradakilere ne bakıyosun sen?
Burdakilere çok şaşırdım sanırım kalça olayına takıldılar, zaten bunları telefonda söyledi normalde hiç böyle şeyler yapmıyoruz helalim olmadan dokunmam sana diyor
Ben mi sevdiğim için saf düşünüyorum acaba
sana dokunmuyosa adam gibi adamdır, saf düşünüyorum demen için sana cinsellikle yaklaşması lazım.
Bu yorumlardan sonra kavga etmezsem iyidir, çok moralim bozuldu...O seni kucağımdan indirmezdim yanıma olsaydın kimse dokunamazdı demek istedi...
bilemicem, ama kafanı karıştıranların hepsi sevgilisiz olanlar dikkat et yani
bekara karı boşamak kolaydır
Utanmasa çuval giy başına siyah poşet geçir diyecek -_- Kıskanç olunurda bu baya abartmış ayrıca isim tahminlerim
Alev
Amine
Ayşe
Sapıklık derecesine varmış
Seni değil kalçalarını kıskanıyor
Onun gözünde tamamen cinsel bir objeden ibaretsin
Fordcu sevgilinin garip fantezilerinin kiskanclik kilifina burunmus hali
baya ılerletms cag atlamıs demek kı zamanında fordclugu cok yapmıs :) abartmıs braz soyledgı sozlerle paylasamıorm demeye getrms okunu cıkarms kendıne saplams :D :D
kucağa almak için bahane mi yapıyor yoksa kıskanıyor mu bilemedim
Çok abartmış. Buradan sana güvenmediği anlamı çıkıyor.
hadi kucağa o mutlu eder seni...mutlu olmazsan otobüste dokundurursun sana dertmi
otobüste bir erkek bana değdirecek ben onun... seviglin sana güvenmiyor galiba.
ooov hem kel hem fodul arkadaş galiba :)...bıraksın ulan o zaman arabayla..
çok garip.hiç böyle düşünmemiştim otobüse binen sevgilimi.
Sevgilin seni bir hayvan gibi becerecek tipte tam bir öküz bence ayrıl gitsin.
Neden
Senin sevgilin olsa kıskanmaz mısın arkasında erkekler falan olsa otobüste dokunsalar
biri dokundu diye kucağından indirmek istemiyomuymuş :D ay pek sapık adam ya takmış popona kolla g.tü :D
erkek arkadaşın ağır sapık, bu ne ya adamın aklı fikri cinsellikte seni korumak falan değil amacı. seni korumak istese böyle muhabbetler yapmaz insan sevdiğine
Haklıda kucak meselesi falan biraz abartıya kaçmış hakkında iyi şeyler düşünmüyor denebilir.
Senin yerinde olsam cevabim hazir. Araba al da kimse bakmasin gormesin dokunmasin :)
millet vajinasızlıkdan kafayı yemiş * 80 hükümeti gibi :) 250 gr et değierli olmuş bu kadar saçma bir sevgili hayatımda görmedimmm :)
Yok arkadan dayiyormuslarda yok sevgilisi kiziyormusta kizim senin kasarlari cok gorduk simdi siiktirol git
Sevgilin haklı çünkü fakirsin otobüse biniyosun biz zenginiz otobüslerde akpil tüketmeyiz
Otobus kalabalik nolmus yani bazen mecbur dayiyoruz.sana araba alsin
Evlenelim diyip duruyo zaten beni okula o bırakıcakmış..
Kuru lafla seni seviyorum olmaz.gozum tutmadi seninkini yalanci gibi
ne yapması gerekiyo peki
burada nasil anlatiyim ki.mesajlarim acik gel
ne mesajı defol...
Saf ayagina yatiyo kizimiz:D
ergenlik psikolojısı erkek arkadaşında en az o otobustekı erkekler gibi sapık.. bütün erkekler böyle değil tabıkı...
oğlan fordculuk işlerinden iyi anlıyor demek ki kendisi yapıyor bu işleri elalemin kızlarına. sorsana kendisine
Onun gözünde tamamen cinsel bir objeden ibaretsin !
Nerden anladın
Sevmese neden kıskansın
Kim bilir kac yasindasin Cok Safsin Sen Biliyorumda Diyorum Bu yolari coktan Gecdim ben
22 yaşındayım ama hiç böyle düşünmedim sizin gibi
Kisacasi Yine Dedigim Gibi Sen Bir cinsel bir objeden ibaretsin ! Senin gibi kac saf kiz var ehh Genclik iste heezaman hata yapablirler :|
Kıskanmanın neresi cinsel obje
Peki bunun neresi ASK? (Senin kalçalarını paylaşamam o kalçalar bedenin ruhun herşeyin benim) Ben Sevdigim Kizi opmeye bile kiyamam Heleki o laflari @
Bana dokunduğunu söyledikten sonra uzun çanta al arka tarafına koy temas olmasın
bir sonraki otobüse bin erkekler çoğunluktaysa binme
Hatta artık evlenelim ben seni bırakıyım okula
sen erkeklerin ne düşündüğünü bilmezsin
bunlar aşk bence..
Ahh be Erkeklerin 1000 tur yalanlari Vardi Professyonelce Kandirilmisin Sen ))
demek ki sevgilin yapmış ki zamanın da şimdi de onun hayali ile yaşıyor hacı.
1 kere açılan kadın bir daha daha fazla ister sneninkide bu heralde
ne kadar iğrenç sözler bunlar böyle...
Niyeti düzgün eğil ayrıl bir an önce
sevgilinin süresi dolmuş update et hemen.
Paranoyak mı nedir bu böyle...
bu biraz abartı değil mi inşallah sıkılmazsın
Seks hikayeleri session 1.
bilim adamları incelmeli bu genci..
Sevgilin sana degil kalcalarina asik
kalçalarını herkes merak etmeye başladı bence :)
evden çıkmana izin vermez evlenince
Demek ki o dokunuyor..fordcu luk yapıyoo
hmm bence kalçalarını sigortalatsın senin :D
seninki seni catır catır istiyo:D
Madem oyle versin taksi parasini yollasin okula
Resmen Abaza Çocuk Bahaneye Bak
sevgılın hasta resmen
neden
bu kadar abartılmaz çünkü. sen mesela ıkı gun sonra o cocuktan sıkılsan istemesen napacak bu cocuk? ya da bısıler olsa ayrılsanız vs. bu kadar baglamak, baglanmayı bırak kölen köpegın olayım derecesınde yaklasmak bana gore cok yalnıs. ıkıncı olarak da nedır bu yahu.. her otobuste metrobus de mıllet bırbırıne mı dayıyor.. ınsanlık hali. herkes bu tasıtları kullanmak zorunda.. kendınızı baska bı yere dayarsınız mesela cama kapıya vs canta kullanırsınız olmadı bagırırsınız vs vs. ama sevgılının bunu bu kadar dert etmesı cok hata. orda olsam ınadına size laf atardım : ) bakalım napıor:D
Benim ona anlattığım şekilde yaklaştı olaya bana arkamdan arada çarpıyodu kenarada çekilemedim ona da bu şekilde söyledim nasıl yani kalçalarında hissettin mi dedi evet dedim o da çanta koysaydın araya ben paylaşmak istemiyorum seni kalçalarına sadece ben dokunucam dedi..
ee haklı bu durumda sevgılın. sende bıle bıle mı dayatıyosun ne? madem adamın seyi sana deyıyo rahatsız olmadın mı hiç.. ya da raatsız olduysan neden sevgılıne analatıyosun? hergun mı dayıyılar sana. bı efer olur ıkı sefer. 3. de ona göre starateji belirlersin..
Bence ayar vercem derken bokunu çıkarmış.
Yavrum herif azmış başkasına suç atıyo
kalcalarınımı merak edıyor acaba sadece
ruh hastası
ne erkekler varmıss
ne gibi
Abartaküs... :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar