Sevgilim görevde olduğu için pek konusamiyoruz. Ama arada whatsapa instgrama giriyor. Sizce ilgisiz mi?

İyi günler arkadaşlar size bir şey danışmak istiyorum. Şimdi benim sevgilim uzman çavus daha yeni çıkmaya başladık. Bugün baya yogun ve görevde. Yoğun olduğunu söylemişti bana ama bazen instgrama giriyor whatsapa giriyor. İnstgeamda açık olduğunu görüyorum onun kendi instgrama da giriyorum kimseyle konuşmuyor ama ben çok sinirleniyorum. Sonra ona dedim sen sormuyosun ama ben uyuycam diye yoğunum falan sen anlayış gostermiyosun oturduğumz falan yok isten bunaldım zaten bir de sen böyle şeyler yapma dedi ve kizdi bana e öyle söyleyince ben de ne diyeceğimi şaşırdım bilmiyodum falan dedim onu yatistirmaya çalıştım o da sakin konuşuyodu zaten. Şimdi ben napmaliyim arkadaşlar. Her şeye çok çabuk sinirlenen çok kafaya takan biriyim. 😕😕😑
Sevgilim görevde olduğu için pek konusamiyoruz. Ama arada whatsapa instgrama giriyor. Sizce ilgisiz mi?
Cevapla