Nefesim dedikleriniz nefesinizi kesti mi, nefes mi kattı?

İnsanoğlu hep bir fazlası ister. Zaman ister, sağlık ister, eşya ister yetmez bir daha ister. İlişkide sadakat ister, sevgi, ister, ilgi ister. Hepsini fazlasıyla verirsin görmez daha fazla ister. Aklınca alamadığını düşünür. İlişki bitme noktasına gelir. Neden? Çünkü etrafa at gözlüğüyle bakıldığı için sağı solu yani yaptıklarınızı görmez sen ona "nefesim" dersin o seni nefessiz bırakır. Ufacık hareketin batar. Velhasıl kelam insanoğluna yetilmiyor.
Peki sizin nefesim dedikleriniz o nefeste kaldılar mı? Ya da hak ettiler mi?
🎤
🎤
#Coiffeurcan
Nefesim dedikleriniz nefesinizi kesti mi, nefes mi kattı?
Cevapla