İnsanoğlu hep bir fazlası ister. Zaman ister, sağlık ister, eşya ister yetmez bir daha ister. İlişkide sadakat ister, sevgi, ister, ilgi ister. Hepsini fazlasıyla verirsin görmez daha fazla ister. Aklınca alamadığını düşünür. İlişki bitme noktasına gelir. Neden? Çünkü etrafa at gözlüğüyle bakıldığı için sağı solu yani yaptıklarınızı görmez sen ona "nefesim" dersin o seni nefessiz bırakır. Ufacık hareketin batar. Velhasıl kelam insanoğluna yetilmiyor. Peki sizin nefesim dedikleriniz o nefeste kaldılar mı? Ya da hak ettiler mi?🎤#Coiffeurcan
Nefesim dedikleriniz nefesinizi kesti mi, nefes mi kattı?
Soluk alıp vermede görevli yapı ve organlar; burun, yutak, soluk borusu ve akciğerlerdir. Kimseyi onlarla eş değer olarak görevlendirmedim; benim hayatıma ancak bulunanın üzerine tat katabilirler haricine tahammülüm yoktur. Uğraşırım elde edene, bir şekilde kendimle bağdaştırana kadar ama karşılığında aldığım nefesi de kesmeye çalışıyorsa bırakırım. Kendimizi sokakta bulmadık, nefeslerim benim için değerlidir kimse adına yaşamıyorum. Hayatımın merkezinde ben varım, başkalarını yanımda tutabilirim lakin merkezi hiçbir zaman yerinden oynatmam.
Sevdiklerime nefes olmaya çalıştım hep ama genelde nefesimi kestiler şu an da bakıyorum da hissiz bir şey oldum ne nefes vermek için uğraşıyorum nede almak için