Kurdun tavşana aşık olması mı kötüdür, tavşanın kurda aşık olması mı? Siz tavşan mısınız, kurt mu? Peki neden?

Bir animede denk geldim bu konuya. Sonra aklıma geldi. Gerçekten kurdun mizacındaki bir insana tavşanın ruhunu taşıyan birinin aşık olması mı daha acınasıdır, tavşanın ruhunu taşıyana kurdun karakterindeki insanın mı? Sahi bu acınası bir durum mudur? Neden?
Aşkın gözü kördür dedikleri bu mu acaba; tavşanın kurdu tanıyamaması, kurdun tavşanı yiyememesi?
Sahi tavşan olmak mı daha acı, kurt olmak mı acaba..
Sahi tavşan olmak mı daha acı, kurt olmak mı acaba..
Kurdun tavşana aşık olması mı kötüdür, tavşanın kurda aşık olması mı? Siz tavşan mısınız, kurt mu? Peki neden?
Cevapla