Yüzü çok çok güzel ama huyu ve karakteri kötü olan bir kız...Ne yapardınız?

Evet arkadaşlar, bir kız var, yüzü ve gülümsemesi süper güzel, hatta süper ötesi. Ayrıca ses tonu ve endamı da über harika. Öte yandan, huyu, vefa düzeyi ve kendisine iyi davranan erkeklere karşı yaklaşımı sert ve çoğu zaman kötü, kısacası huysuz ve içinde birçok ruhsal çelişki barındıran bir kız...Ve O kızı sırf yüz güzelliği için taparcasına seviyorsunuz.

Ne yapmalısınız? Elde etmek için tüm imkanları seferber etmek mi, hemen uzaklaşmak mı?
Yüzü çok çok güzel ama huyu ve karakteri kötü olan bir kız...Ne yapardınız?
Cevapla