
Düşünün ki sevgilinizi çok özlediniz ve buluşunca sarıldınız ve tam öpeceğiniz sırada size "hiç öpmiyim canım Corona Virüs salgını var" dese ne yaparsın?
#Penguensoruyor

Sevgilim benimle son birkaç gündür görüşmüyor bilee. Açık açık korono var dese anlayacağım, yine anlarım, adam 10 dk görmeye bile gelmedi dün. Sanırım ayrılcam 🙄
Hayırlısı :D
Umarım bana bulaştırmamak içindir 😅😅
deli :D
Merhabalar penguen hocam :)
Bildiğiniz üzere bu bir salgın ve gerçekten de dünya üzerinde milletlerin tokalaşmaktan tutun diğer her şeyi yasaklar hale getirdiler. Bu tür bir durumda öpüşmek/elleşmek vs. gibi eylemleri yapmak hem sizi hemde karşı tarafı sıkıntıya sokabileceğinden dolayı ve bu bir salgın olduğundan dolayı iki tarafı da riske atmamak adına öpüşmemek daha mantıklıdır. Sevgilim eğer ben onu öpmek istediğimde bu şekilde bir karşı çıkması tabii ki de bende pek iyi şeyler uyandırmaz ancak böyle bir salgının olmadığını da göstermez. İster kabul edeyim ister etmeyeyim sıkıntı durumu var. He eğer ikimizde de böyle bir olay yoksa öpüşmekte sorun yoktur ancak şu an için ben sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Taraflar birbirlerinin temiz olduğunu biliyorsa öpüşebilir.
Cevap
4Cevap
Evde kızım bile öptürmüyor dışardan gelince anne corona virüsü var metrobüsten geldin diyor. Sevgilide öptürmeyiversin yapacak bir şey yok..
o benm sevgilim olamaz ben onun için ölürüm o benim için ölmüyorsa next next yol veririm...
Atın ölümü arpadan olsun güzelım derım 😊
Bilmem sap olduğum için yaşamadım bu durumu 😅
Umurumda değil
Saygı duyarım 😄😄
kızarım ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?