+1 yılBar dahilinde kişilerin az çok amaçları bellidir. Eğlenmeye gelen bir insan alkolün etkisiyle olur olmadık davranışlar potasına girmeye meyillidir. Bunu fırsat bilen erkek kişisi olayı kendi lehine çevirip kadın kişisinin aklını çeler. Bana kalırsa sağlıksız basitçe bir ilişki olma yolunda ilerleyen süreçtir. Bardaki insanın dertten orada bulunduğu aşikar, leş kargası gibi üşüşen erkekler genelde tek gecelil ilişkilerini böyle yerlerden çıkarırlar. Karşısındaki kız da depresyonun veya hali hazırda ruh halinin getirisi koşulsuz şartsız kabul eder teklifleri. Açık yerlerde gerek toplum baskısı gerek karşı cinsin tepkisi kestirilemediğinden "tabiri caizse her kuşun eti yenmez" aforizmasının etkisiyle somut adımlar atılamamaktadır. Bariz çekince örnekleriyle karşı karşıya kalabilirsiniz ki olması gereken de budur. Bir kızı rahatsız etmek yerine insanca muhabbet kurabilirsiniz ama ilerisi için yanlış anlaşılma riskiniz çok yüksek. Ortamlar müsait olmamakla beraber sadece algılarınızı değiştirmeniz gerekebilir.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen açık yerlerde daha kolay olduğunu gözlemledim çünkü barda kadınlar gece olmasının da etkisi ve güvenlik nedeninden dolayı bir çok kadın daha korumacı davranıyorlar. Ayrıca clublarda değil ama iyi profilli barlarda erkekler kadına yaklaşmaktan ziyade kadınlar zaten beğendiklerine yakınlaşıyorlar. Bir bar müdavimi (İzmir Start Drinks & Networking adlı bar) olarak gözlemlerim bu yönde, sana açık ve net ilgi göstermeyen bir kadına yanaşmak anlamsız, hiç de kolay değil yani yanaş istersen red edilirsin. Her gittiğimde istisnasız mutlaka bir kadın ya içeceğimi sorarak, ya parmakla işaret ederek ya da bakıp gülümseyerek falan bir şekilde yanaşır bana. Erkeğin yapması gereken yanaşmaktan ziyade şık giyinmek, düzgün bir bardakta kokteyl içmek, iyi profilli bir adam olduğunu belli etmek, eğlendiğini ve gülümseyerek iletişime açık olduğunu belli etmekten ve mekanın sahipleri ve barmen elemanlar ile muhabbet etmekten ibarettir. Bunları yaptıktan sonra zaten kendisi ilgilenen kadın var ise geliyor olacaktır. Bunlara rağmen bir kadın gelmiyorsa yanaşsan bile bir sonuç alamazsın.
20 Yorumla
Çünkü bar'a giden kız aranmaya gelmiştir parası olan istediğini yaptıracak birini bulsun diye.. Dışarıda da ise gözünden ve bakışlarından anlamadan yaklaşmak akıl karı değil.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılBar ortamı zaten lay lay lom ortamıdır
Takılanların birçoğunun gayesi eğlenmek artı gece sonu seks olduğu için alkolün de etkisiyle rahat hareket etme ve tanışma ortamı oluşuyor. Elbette sadece eğlencesine gidenler de var sözüm bardan dışarı
Açık bir yerde bunu yapamaz çünkü karşı tepki alma sonucunda başka birilerinin (toplumun) tepkisini çekmeye korkar. Böyle bir duruma da düşmek istemez20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılDışarıdaki kadın başına her türlü iş açabileceği gibi bardaki kadın iş görmeye daha müsaittir. Herkes bir değildir ama çoğu barda takılanlar günübirlik maceralar peşinde..
30 Yorumla Barda gezen kadını basit olarak görüyorlar.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Bar kızlarını kolay lokma olarak görmek
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılO tarz yerlerde insanlar kendilerinde öz güven buluyor gadası ama sokakta sapık damgası yemek var
10 Yorumla Toplum algısı, insanlar ne söyler düşüncesi buna etken sebep; misal burada kızların DM kutularına akın eden erkeklerin bir çoğu, dışarda bayan görünce kafasını yere eğen tiplerdir. Yani insan kendisini nerede doğru ifade ettiğini düşünüyorsa adımlarına ona göre yön veriyor.
50 Yorumla
+1 yılKadınları ulaşılmaz, farklı bir canlı olarak gören erkek davranışı bu kendi adıma konuşacak olursam nerde olduğu pek önemli değil tanışmak istediğim her kadınla mutlaka bir şekilde iletişim içinde girerim. Bar tarzı yerlerde erkeklerin daha cesaretli olması böyle bir ortama gelen kız, yalnızsa zaten erkek arıyor kafası ile yaklaşması... Dışarda buna cesaret edemez çünkü rezil olma, rencide olma gibi korkular barındırıyor bilinç altı aslında kadınlarda sadece kadın!!
Böyle korkarak, çekinerek zaten yaklaşırsan yüksek ihtimalle ters bir tepki ile karşılaşırsın. Çok hoşuma giden bir kızı yolun ortasında durdurup direk net ifadelerle içimden geldiği gibi konuştuğum çok oldu. Özgüven ve cesaret yoksa bir insanda sadece böyle basit düşünceler ile karşı cinsle iletişime girebilir...20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.
+1 yılaçık yerde daha rahat ederim şahsen ben. barda olunca niyet belli oluyor en basitinden bu bile gerer beni.
açık alanda gider merhaba dersin.. en basit ihtimalle terslenirsin. ama barda yanaşınca başarılı dahi olsan pek bir basit gibi oluyor insanın gözünde.. o yüzden bence bardan daha iyi dışarıda yapılan hamleler ^^10 Yorumla Hayatımda hiç bara gitmedim. Kendi üzerimden örnek veremicem. Sanırım bardak ortamın verdiği rahatlık ile yaklaşmak kolay oluyordur. Sanki oraya eğlenmeye değilde arayış içinde olanların geldiği mekanmış gibi düşünülüyordur. Açık yerde yapsa tepkiden çekinebilir.
10 YorumlaBarda cünkü flört bulabilirsin zaten amacinda odur. Güzel/yakisikli buldugun insanla yakinlasmak. Bir bakima yazili olmayan bir kural gibi. Bar bunu gerektirir. Ama kamusal bir alanda insanlarin amaci o degil o sebeple genelde de ters teper.
60 Yorumlabarda tarafı belli olan kızlar kendini belli eder bakışmadır yavşamadır gel bana der yani ama açık alanda genelde normal kızlar fazla yani barda takılanlar açık alanda çok zaman geçirmez açık alandakiler vurdummu oturtur ağır kızlar daha fazladır dışarda 👍
10 Yorumlabara aranmaya gidenin zaten niyeti bellidir.. alkolün de etkisiyle herkes saçmalar.
20 Yorumla
+1 yılKızlar niye erkeklere yaklaşmıyor hep erkekler mi yaklaşacak? Dışarıda tanımadığım hiç bir kıza yaklaşıp tanışmıyorum. Çünkü herkes yeterince havaya girmiş ve herkesi aynı sanıyorsunuz. Bana bakanlara bile yaklaşmıyorum o derece.
10 Yorumla
+1 yılBarda alkolün etkisi ile insanlar daha cesur daha özgüvenli oluyor sanirim.. Yani mesele kızın durumu değil alkol alan kişinin psikolojisi.. Red filan yediğinde nasılsa sarhostum! Banane diyip geçiyorlar herhalde kimbilir..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Ee alkol var ortam müsait bunu göze alan gidiyor daha ne olsun
50 Yorumla
+1 yılevet çalışırken kızalra ne sorsam cevap veriyorlar basit dönerçiye gelip döner yiyen kıza okuyor musun dedim cevap veriyor sohbeti ğiriyor. ama dıaşrda kitap okuyan kıza hangi kitabı okuyorsun dediğimde kzııyor
10 Yorumla
+1 yılBasit kadın algısı var toplumda.
Aa kadın hali ile bara gitmiş hani onlara göre kadın kısmı evde oturur ya.30 Yorumla
+1 yılÇünkü barın ortamı belli. Kebapçıya girip sushi isteyebilir misiniz?
53 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
En ince cevap cuk oturdu
+1 yılNedense barda kadın gördüklerinde hafif ya da kolay sanıyorlar. Alakası yok aslında...
348 Yorumla- +1 yıl
mekanla hafiflik arasında bağ kuranların beyinleri bir yerlerine akmış demektir :)
- +1 yıl
Maalesef öyle aşağıdaki yorumlarda da var bol miktarda
- +1 yıl
her bara giden kadın basit bu mantığa göre
- +1 yıl
böyle bir zihniyet olabilir mi?
- +1 yıl
Evet var ve o zihniyetle yaşıyoruz yaşıyorum. Bara giden rakı içen seksi seviyorum diyen kot giyen basittir işte kafa bu kadar!
- +1 yıl
bir kadın çok açık giyebilir kendi takdiridir çok alkol alıp sarhoş olabilir kendi seçimidir bunların hiç biri basit olduğunu göstermez. Öyle düşünenler kendi basitliklerini dışa vurur sadece
- +1 yıl
Katılıyorum
- +1 yıl
umarı bu tip insanlara çok rastlamayız :)
- +1 yıl
ben İzmir'de yaşıyorum pek rastlamıyorum aslında
- +1 yıl
Kendi adıma rastlasam da umursamıyorum. İnsan öğreniyor
- +1 yıl
İzmir nispeten rahat doğru
- +1 yıl
Çevrende böyle düşünen insanları tutmayacaksın ama çıkıyor işte bitmiyorlar... Dediğim gibi İzmir'de yaşıyorum ama arkadaşım olmasa da arkadaşımın arkadaşı oluyor yine böyle basit düşünen IQ su yetmeyen tipler
- +1 yıl
sizin hangi şehir?
- +1 yıl
İzmir
- +1 yıl
Aynı fikirde olmamıza şaşırmamalı o zaman
- +1 yıl
gece hayatı ve bu gece hayatına diğer insanların bakış açısı kırmızı çizgimizdir :)
- +1 yıl
İstanbul’da yaşarken de kırmızı çizgilerim aynıydı. Benimki tamamen yetiştirilme tarzımdan. Pek şehirle alakası yok sanırım 😏
- +1 yıl
Orası öyledir tabi ama başka şehirlerde de yaşamış biri olarak gerçekten İzmir bambaşka bir lütuf :)
- +1 yıl
Öyle evet
- +1 yıl
Hangi semt peki? Ben KSK
- +1 yıl
KSK İzmirden de güzel :) Rahat insan mutlu insan rahat semt mutlu insan :)
- +1 yıl
Aynı fikirdeyim KSK iyi. Karşı tarafları pek sevmiyorum.
- +1 yıl
Sende mi KSK desin?
- +1 yıl
Alsancak balçova tarafıda hoş
- +1 yıl
Balçova sevemedim Alsancak ancak meyhaneleri için giderim.
- +1 yıl
Sen nerdensin peki merak ettim ya :) Alsancakta çok meyhane yok ama bostanlıyı şiddetle tavsiye ederim
- +1 yıl
Bende KSK dolaylarındayım
- +1 yıl
çok mu tesadüf oldu :) Bağnaz yobaz belli sınırlar içinde yaşayan insanlardan olmamak güzel..
- +1 yıl
yorumları tekrar okudum da türünün son örneğiyiz sanırım :)
- +1 yıl
Umarım değilizdir
- +1 yıl
Ben şahsen değilim 🙂
- +1 yıl
İzmirli misin aslen?
- +1 yıl
Hayır İstanbul
- +1 yıl
İlk defa İstanbullu olan biriyle denk geldim 🙂
- +1 yıl
Gerçi eşimde istanbulluyum demişti sonradan Göçmen olduğunu öğrendim 😀
- +1 yıl
Oluyor öyle. On sene İstanbul’da yaşayan da İstanbulluyum diyebiliyor
- +1 yıl
Aynen öyle bizzat yaşadım bunu önemli olan kafanın ruhun nereli olduğu 😉
- +1 yıl
Aslında kafaya göre bakarsan ben Amsterdam eşim Konya 🙈
- +1 yıl
Sende durum nasıl kendin gibi bir İzmirli bulabildin mi
- +1 yıl
orada mısın
- +1 yıl
@CemArslan35 ben kendim gibi bir İstanbullu buldum :)
- +1 yıl
kafa olarakta İstanbul lu mu peki? Yani yobaz değildir umarım :)
- +1 yıl
@CemArslan35 her anlamda istanbullu.
- +1 yıl
çok şanlısın böyle bir çift olabilmek zor bu dönemde...
- +1 yıl
partnerinde çok şanslı sende öylesin..
- +1 yıl
@CemArslan35 teşekkürler
- +1 yıl
burada takıldığını biliyor o zaman.. :) özgürlük :)
- +1 yıl
malum burada takılmanında önyargıları var...
+1 yılBar müsait bir ortam olduğundan müzikli cesaret li bir ortam açık yerde bende açılmaya korkuyorum bir açılsam saçma anlar yaşanır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 943 cevap paylaştı. aslında barda herkes kendi halinde etrafı dikkate almazlar o yüzden kolay dışarıda ise insanlar etrafı gözler dikkat ederler
10 Yorumla
+1 yılBardakiler zaten yollu ne tür bir insan olduğunu bilirsin zaten ordakiler lay lay lom ama açık yerlerde kimin ne olduğunu ne tepki vericeğini bilemezsin ve ayrıca beğendiğin birine açılmak için ortam pekte önemli değil
10 Yorumla
+1 yılBarda da kolay değil ki. Bara gelip 2 kadeh bişey içen insan, yaklaşanın gözünde kolay lokma görülüyor sadece.
10 YorumlaBar karanlık ve coğunlukla herkesin kafası güzel oluyor
20 Yorumlaortamlar müsait değil,, bar da bir bayan ile tanışma ihtimali yüksek,, açık yerde ise bu brz zor bayanın tepkisi çok önemli ters tepki verirse halk içinde yanlış anlaşılır sonra tenhada sıkıştırıp döverler😂😁
10 YorumlaMantık şu buraya geldiyse zaten herşeye acıktır kafası var
11 Yorumla
+1 yılBarda kıza yaklaşmak kolay mı? Ya insanlar içinde sapık diye bağırırsa?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı. Ama şimdi alkolün verdiği yetkiye dayanıyorsun barda ve kadınlar içince daha cüretkar oluyo ve sanırım alkolde afrodizyak etkisi var 🤙
10 YorumlaAlkolün sağladığı disinhibisyon sayesinde davranış baskılama mekanizması gevşiyor. Ek olarak buna bağlı gelişen istatistiksel bir sosyal etki var, barda yaklaşmak daha kolay denmesi cesaret veriyor.
10 Yorumla
+1 yılBiliyor musun daha hiç bir kıza açılmadım
Hep karşıdan geldi10 Yorumla
+1 yılyemin ediyorum değil yeterki senin gibi güzel olsun
10 Yorumla
+1 yılElbette ortam önemli. Ben misal kafede çalışan garson kızdan hoşlandım. Ve kalkana kadar gözünü benden alamıyor. Yanına gitmek konusmak istiyorum ama patronu var. Ve diğer garsonlar. Kızı işinden etmek istemem:) adı çıkar.
10 Yorumla
+1 yılBarda ortam daha uygun. Alkolün etkisiyle çwkingenlik de kayboluyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBardaki insanların yarısı kendinden bağımsızdır. O kafayla ne olacakli ne kaybedicem diye bakıyor o yüzdendir
20 Yorumla
+1 yılÇünkü her yerde herşey yapılmaz yer ve zaman önemlidirler
10 YorumlaAslında yanlış bardaki kızları Kolay lokma olarak görüyor insanlar fakat hiç de öyle değil Kızlar siz öyle bir Yakar ki bir daha toplayamazsın Siz kendinizi Ben size söyleyeyim yaklaşmayın erkekler onların hepsi tuzak
00 Yorumla
+1 yılZor değil. Savcılığa verilmekten korkuyorlardır. 😂
10 Yorumla
+1 yılBar ortamında takılan kızların, tekliflere daha açık olduğu düşünüldüğü için, cesaret verici olurlar...
10 YorumlaBarda muhtemelen ayık değilsin kafa hafif Çakır, ama sokakta ayıksın 👍 toplum öyle bir hale geldiki kimse kimseye selam veremiyor korkudan
10 YorumlaAlkolün etkisinden ötürü olabilir. Daha öz güvenli olunuyor. Normal ortamda kadınların ne tepki vereceği belli olmuyor.
10 Yorumlabarda iki taraf da genelde sarhoş olduğu için cesaret ve özgüven artışı yaşanıyor.
50 YorumlaBeğenirsem söylerim galiba.
Fakat günümüzde kadınlar her şeyde gereksiz şekilde tepki verdiği için olabilir o çekinme.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBarların ortamı böyle değil ki her zaman. Barı striptiz salonu sanıyorsunuz, alkollü müzikli kafedir bar. Gece klübü bu görseldeki. Düşürmek kolay çünkü herkes o amaçla gidiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadınlar serserilere heryerde verir. Efendi adamı heryerde taşlar. Mevzu budur.
10 Yorumla
+1 yılReddedilme korkusu yasamak bence 😊 öyle değilmi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılOrtamdan cesaret alıyor bazıları özellikle kapalı alanlarda
20 Yorumla
+1 yılBara girmedigim için bilemem.. belkide alkol alınca daha cesur oluyorlar
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar ne düşünür mantığından dolayı. Rahat olmak lazım.
10 YorumlaSonuçta kızda o ortami bilerek. isteyerek gidiyor, düsünceler ayni
12 Yorumla- +1 yıl
Her bara giden adam kaldırma niyetinde mi?
sosyal medyadan tanışırım genelde boşandıktan sonra çok kadınla tanıştım uçtum biraz ama hoş değil aslında
10 Yorumla
+1 yılBarlardaki kızlar ahlak yoksunu olduğu için hemen yapışıyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
Sende çok var sanki de
+1 yılBarda olan kızlar ne olduğu belli diyip dalıyorlar.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Kızlarla alakalı bir durum bu. Aşırı tepki gösteriyorlar diğer ortamlarda çünkü
10 YorumlaBara gelen kadın eğlenmeye geliyordur ee tabi kafalarda biraz güzel bundan cesaret alınıyor
10 Yorumla
+1 yılAlkolün etkisiyle dışarda tacizci sapık damgası yemek var
10 Yorumla
+1 yılçünkü o ortamlarda kafa ayık değil ve sürtünmek istedikleri için
10 YorumlaBarda kafası guzeldır loş ortam vardır ondan herhalde kanks
10 Yorumlakafa güzel olunca tabi istekte artıyo korkuda kalmıyo tanışma direkt oluyo :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 769 cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü bardaki kızlar da genelde erkeklere yaklaşmak için oradalar. Bunun için kendilerine yaklaşılmasına izin veriyorlar.
00 Yorumla yanlış belki ama galiba bara o niyetle geldiklerini düşünmek
10 Yorumla- Devamını Gör (71)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 