Kendisi 65 yaşında ve hala çalışıyor kendi işi.
35 inde evlendiği için 22-24-26 yaşındayız. Bir ben çalışıyorum diğerleri okuyor. İşi stresli ve 15 yıl önce emekli oldu aslında fakat hala çalıştığından çoğu zaman zoraki gidiyor işe
Otuurhca sürekli birilerini eleştiriyor. O ateist , o komünist o faşist. Ekranlardaki insanlar bitti mi akrabaları eleştiriyor , anneme bağırıyor sülalesine sövüyor
va artık bıktık gerçekten en ufak şeyde köpürüyor
Genelre bize yapıyor çevreye çok kibar
bir gün misafirlikteyiz sakin sakin teyzesinin oğlu ve karısıyla sohbet ediyor. Birden parladı çok basit bir olaya. Karşısındaki kişiyle alakalı değil ama olaya kızdı adam da şaşırdı abi bunda bu kadar parlayacak ne vr kalbine zararlı çok sinirlerin bozulmuş filan dedi
bir de kendi ailesine haddinden fazla fedakarlık yapmış babası erken yaşta ölmüş birde iflas ettiğinden bir ton borç bırakmış
amcam tembelmiş doğru düzgün çalışmamış bile. Halamın biri kaçmış , diğeri 34 yaşında dul kalmış 4 kızla.
Yani kendinden çok onları yedirmiş , içirmiş , giydirmiş anlatsam şok olursunuz bu fedakarlık yapılır mi diye hemde senelerce
Şimdi de nankörlük gördüğünden bazılarından iyice sinirleri bozuldu onlara zararı yok zararı bize
psikologa git diyoruz gitmiyor
napacagız biz de bilmiyoruz?
35 inde evlendiği için 22-24-26 yaşındayız. Bir ben çalışıyorum diğerleri okuyor. İşi stresli ve 15 yıl önce emekli oldu aslında fakat hala çalıştığından çoğu zaman zoraki gidiyor işe
Otuurhca sürekli birilerini eleştiriyor. O ateist , o komünist o faşist. Ekranlardaki insanlar bitti mi akrabaları eleştiriyor , anneme bağırıyor sülalesine sövüyor
va artık bıktık gerçekten en ufak şeyde köpürüyor
Genelre bize yapıyor çevreye çok kibar
bir gün misafirlikteyiz sakin sakin teyzesinin oğlu ve karısıyla sohbet ediyor. Birden parladı çok basit bir olaya. Karşısındaki kişiyle alakalı değil ama olaya kızdı adam da şaşırdı abi bunda bu kadar parlayacak ne vr kalbine zararlı çok sinirlerin bozulmuş filan dedi
bir de kendi ailesine haddinden fazla fedakarlık yapmış babası erken yaşta ölmüş birde iflas ettiğinden bir ton borç bırakmış
amcam tembelmiş doğru düzgün çalışmamış bile. Halamın biri kaçmış , diğeri 34 yaşında dul kalmış 4 kızla.
Yani kendinden çok onları yedirmiş , içirmiş , giydirmiş anlatsam şok olursunuz bu fedakarlık yapılır mi diye hemde senelerce
Şimdi de nankörlük gördüğünden bazılarından iyice sinirleri bozuldu onlara zararı yok zararı bize
psikologa git diyoruz gitmiyor
napacagız biz de bilmiyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ggggg
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer