Astsubay sevgilisi olmak çok güzel değil mi? Aşırı hoş bir şey, çok havalı. Siz ne düşünüyorsunuz ☺️?

Astsubay sevgilisi olmak çok güzel değil mi? Aşırı hoş bir şey, çok havalı. Siz ne düşünüyorsunuz ☺️?
Astsubay sevgilisi olmak çok güzel değil mi? Aşırı hoş bir şey, çok havalı. Siz ne düşünüyorsunuz ☺️?
Cevapla