İlk defa görüp ve tanımamamıza rağmen beğendiğimiz kız sayısı çok.Gerek giyimleriyle , gerek bakımlarıyla , gerek davranışlarıyla erkeklerin üzerinde kalıcı bir iz bırakan kızlar bir hayli fazla.Erkekler olarak da kız arkadaş veya sevgili konusunda durumumuz gerçekten kötü.Mesela bir kız yalnızsa yalnızlığı istediği için hayatında bir erkek istemediği için yalnızdır bulamadığından değil ama erkeklerin çoğu ise bulamadıkları için yalnızdırlar.Begendiğimiz kız sayısı çok olsada hiçbirine ulaşamamak gibi bir durum söz konusu.Çünkü bu konuda çoğu erkek yeterince bilgiye sahip değiller.Nasıl yaklaşılacağı ve konuşulacağı hakkında çok az fikirleri var.Onlardan ters bir cevap almamak için utanç duruma düşmemek için gururumuzun kırılmaması için rezil olmamak için neler söylenmeli ilk cümleler neler olmalı herkes fikrini yazarsa çok memnun olurum saçma falan düşünmeden yazın ne kadar çok fikir o kadar bilgi demek yazacağınız cevaplar için şimdiden teşekkürler :)
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
...rdf
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar