Adam deli gibi seviyorum, kıskanıyorum, saçının teline zarar gelsin istemiyorum, canını yakanın canını yakarım diyor?

Kıskanınca gözü dönüyor, kıskandığı adamda survivor yarışmacısı, allahım izlemeye bile çekiniyorum ya.. Sinirlenince ağıza alınmıcak laflar ediyor, koynuna al işte git onunla bırlıkte ol, defol git hayatımdan diyo kovuyo.. En fazla 3 gün dayanıyor bensizliğe sonra hiçbirşey olmamış gibi aşkim seni cok seviyorum nolur beni böyle şeylerle vurma diyo..

Ya Tvdekı adamın nesini kıskaniyosun? Ağbi benim psikolojim bozuldu nasıl davranıcam bu adama bilmiyorum..

Bu tip erkekler normalmi? Sizimde var mı başınızda?
Adam deli gibi seviyorum, kıskanıyorum, saçının teline zarar gelsin istemiyorum, canını yakanın canını yakarım diyor?
Cevapla