Aşk İlişkileri Poposunu gösteren kızlar için börek açan kızların kalbini kırdık mı beyler? Furies Takip Et Master Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 39 Yapay Zekaya Sor pişman mısınız htrgew :D değer veren adamlar yerine kaslıları seçtim. pişman değilim mhjngtre Poposunu gösteren kızlar için börek açan kızların kalbini kırdık mı beyler? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
Eddraziel32 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 59% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Herkese poposunu göstereni tercih etmeyelim bir zahmet :D Hayat kadını parayla o bedava yapıyor olacak öyle olursa da xD 2 0 Yorumla
IoVoI Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 79% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Cevaphttps://youtu.be/n2W5IiqfCwY 1 0 Yorumla
Can546 Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 44% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 629 cevap paylaştı. Popo zamanla yaşlanır be. Güzellik kalıcı değil. Tamam sana güzel görünecek de herşey güzellik değil. 1 0 Yorumla
aheste_06 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 60% +1 yıl Hadise'nin "Nerdesin aşkım" şarkısı dinleyen erkekler için, Neşet Ertaş'ın " Neredesin sen" şarkısını dinlemiş adamları üzdünüz kızlar. 0 0 Yorumla
Akbey_52 Takip Et Guru Yaş: 48 +1 yıl Kesinlikle kırmadım zaten kırmam da kıranlar canım niye biliyor musun Çünkü börek açan her zaman olmaz o popo açan kız çok var 0 0 Yorumla
Çapkınkurtt Takip Et Guru Yaş: 52 , eic 58% +1 yıl Eeeee ne demişler deveye diken insana s... en yarar diyePişman olursun ama çok geç olur 0 0 Yorumla
pardoksalkamekaze Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl yok bayan efendi herkesin değeri ayrı herkesi yerine koymak gerekir 0 0 Yorumla
Sessizbukalemun Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Ona gösteren başkasına da göstermiştir kamu spotu mu bu. 😂🤦♀️ Akıllarıyla değil de malum bölgeleriyle düşünmeye devam ettikleri sürece kaybetmeye mahkumlar. 0 0 Yorumla
Yapboz79 Takip Et Yoda Yaş: 47 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. kimsenin kalbini kırmadım gidenin yolunu kesmedim sorsan hepsi benden razı dır 0 0 Yorumla
ŃïŕṿäńäĠäṃệṩ Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Hayır börek açan vardı da ben popo açanı mı aradım 😂 şimdi çoğu Bülent börek istiyor kendi açmıyor 0 0 Yorumla
OdunKokanAdam Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Kimi paha biçilemez kimileri satılık işte ne dersin 😏 0 0 Yorumla
Lion24_ Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Kaslı erkek için beyefendi erkeğin kalbini kırdığımız gibimi? 0 0 Yorumla
EtэHayal Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Bence çok haklısın. Erkeklerde görüntüsü güzel olanlara doğru yöneliyor. 2 0 Yorumla
redhatun_ Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl ikisini de yapabiliyorum yapamayan kendini sorgulasın :D 1 1 Yorumla Bluedabadi +1 yıl 👏👏👏👍 Yorumla
baythomasanderson Takip Et Guru Yaş: 48 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. ben bunun tam tersini düşünüyorumdürüst ve erdemli erkeklere kimse bakmıyor bile 0 0 Yorumla
monçi Takip Et Xper 7 Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı. börek açanın poposunu görmek isterdik yanii ona göre kararımızı verirdik😂😃 0 0 Yorumla
Karizma-Yakışıklı Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 783 cevap paylaştı. Kırmadım, poposunu açan ve sallayan kızlar harika, niye evliliğe gitmiyor ilişkilerin? 0 0 Yorumla
Mehmets31 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl hayır pışman degılım borek acan degıl g. t oçan lazım :):) 0 0 Yorumla
MDBilirkişi Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Ben onu harmanladım ikisi birlikte olanı buldum 😂🤣 0 0 Yorumla
mrŞahiin Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 50% +1 yıl İstediğinizi yapın ben börek yapanı bekeyecem.😊 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı. Kırmadık ikisini de yedik 1 0 Yorumla
HolOluluT Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Çünkü neden olasın dimi sdkkfkc 2 1 Yorumla sabah_ereksiyonu +1 yıl sevdim seni dhsakjl Yorumla
Bluedabadi Takip Et Master Yaş: 41 , eic 47% +1 yıl Bu kadar kırılgan olmayın dünyada zalim çok. 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. sen zaten pişman olma doğru yolu bulama :))) 0 0 Yorumla
Romantizm_ Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 60% +1 yıl Herkes kendine uygun birini buluyor boşver 0 0 Yorumla
tvplus Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 40% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı. Keşke börek açanım olaydı 0 0 Yorumla
quantuum Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Her zaman börek eftal gelir. 😂😂 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. sen de mi kırdın börek açan kızları :) 0 0 Yorumla
Adanaaşk Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. cilve varsa aşk oradadır. 0 0 Yorumla
dreamliner61 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı. o kızlar bize hiç uğramadı desem ! 0 0 Yorumla
Evlicd Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı. neresi kaslı seçtiklerinin? 0 0 Yorumla
plap34 Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. etme bulma dünyası )). 0 0 Yorumla
CantikCanavari Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 598 cevap paylaştı. Börek açan bana göre iyidir. Herkes dengi dengine 0 0 Yorumla
Musti3335 Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. Sknti yok bizde vereni seçiyoruz 😊 0 0 Yorumla
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. Çatır çatır kırdım hemde pişman değilim 0 0 Yorumla
refleks22 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. börek açan kız mı kaldı :D 0 0 Yorumla
Bukowski_ist Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı. Popo gösteren daha çekici 😅 0 0 Yorumla
joeyzassa Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 71% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 531 cevap paylaştı. Bende🤪🙂👍 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. valla haklısın :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Herkese poposunu göstereni tercih etmeyelim bir zahmet :D Hayat kadını parayla o bedava yapıyor olacak öyle olursa da xD
Cevap
https://youtu.be/n2W5IiqfCwYPopo zamanla yaşlanır be. Güzellik kalıcı değil. Tamam sana güzel görünecek de herşey güzellik değil.
Hadise'nin "Nerdesin aşkım" şarkısı dinleyen erkekler için, Neşet Ertaş'ın " Neredesin sen" şarkısını dinlemiş adamları üzdünüz kızlar.
Kesinlikle kırmadım zaten kırmam da kıranlar canım niye biliyor musun Çünkü börek açan her zaman olmaz o popo açan kız çok var
Eeeee ne demişler deveye diken insana s... en yarar diye
Pişman olursun ama çok geç olur
yok bayan efendi herkesin değeri ayrı herkesi yerine koymak gerekir
Ona gösteren başkasına da göstermiştir kamu spotu mu bu. 😂🤦♀️ Akıllarıyla değil de malum bölgeleriyle düşünmeye devam ettikleri sürece kaybetmeye mahkumlar.
kimsenin kalbini kırmadım gidenin yolunu kesmedim sorsan hepsi benden razı dır
Hayır börek açan vardı da ben popo açanı mı aradım 😂 şimdi çoğu Bülent börek istiyor kendi açmıyor
Kimi paha biçilemez kimileri satılık işte ne dersin 😏
Kaslı erkek için beyefendi erkeğin kalbini kırdığımız gibimi?
Bence çok haklısın. Erkeklerde görüntüsü güzel olanlara doğru yöneliyor.
ikisini de yapabiliyorum yapamayan kendini sorgulasın :D
👏👏👏👍
ben bunun tam tersini düşünüyorum
dürüst ve erdemli erkeklere kimse bakmıyor bile
börek açanın poposunu görmek isterdik yanii ona göre kararımızı verirdik😂😃
Kırmadım, poposunu açan ve sallayan kızlar harika, niye evliliğe gitmiyor ilişkilerin?
hayır pışman degılım borek acan degıl g. t oçan lazım :):)
Ben onu harmanladım ikisi birlikte olanı buldum 😂🤣
İstediğinizi yapın ben börek yapanı bekeyecem.😊
Kırmadık ikisini de yedik
Çünkü neden olasın dimi sdkkfkc
sevdim seni dhsakjl
Bu kadar kırılgan olmayın dünyada zalim çok.
sen zaten pişman olma doğru yolu bulama :)))
Herkes kendine uygun birini buluyor boşver
Keşke börek açanım olaydı
Her zaman börek eftal gelir. 😂😂
Senden beklenecek bu zaten 😜😜😜
Haklısın. Ama yufka açan kızlar kazanacak.
sen de mi kırdın börek açan kızları :)
cilve varsa aşk oradadır.
Ne yaptın kuzum ya. Kendini feda etme.
o kızlar bize hiç uğramadı desem !
popo börekten önemli net :D
Dürüst kızlara değer veririm ben
neresi kaslı seçtiklerinin?
kırdım kırmaya da devam ederim :D
etme bulma dünyası )).
Börek açan bana göre iyidir. Herkes dengi dengine
Sknti yok bizde vereni seçiyoruz 😊
Kimsenin kalbini kırmadım çok şükür
kadın istediğini aldıysa pişman olmaz
Çatır çatır kırdım hemde pişman değilim
börek açan da göstermeliydi poposunu :D
Ben de seni sectim ve gotunu yemeyi fhjg
Valla kirmişliğimiz var herhalde dhdhhdhd
börek açan kız mı kaldı :D
Börek açan kız candır
Popo gösteren daha çekici 😅
Böreği ben açarım. O göstersin :)
kızları ilgilendiriyor onlara sor
ben kimseyi secmedim icim rahat
Bende🤪🙂👍
valla haklısın :)
Bendee😂
Poposuna koyim onun
Su böreği mi?
Eğlenceli bir soru
Nayır
Kırmadım.