Adeta kahr olurum değer verdiğim aşık olduğum kadın karşımda ağlaması beni öldürmeye başlar içim parçalanır ve ona sarılırım kalkan olurum ona göz yaşlarına dökülmesine izin vermem teselli ederiz ben ve kalbim o sarılmak ona dünyayı durduracak şekilde olur tabi o saniyeler dakikalar durur. Ona nefes olurum kısacası kendimi ona bahşederim...
Sevgilinizin, karşınızda ağlaması size ne hissettirir?
Erkekler yalan söylemeyin işte. Canım cicim modundayken ağlama kıyamam gözyaşlarına diye dolanıyorsunuz ama bakalım tartışınca karşınızda ağlayalım o zaman nasıl buz kesiyo kalbiniz. Boşuna kıyamamlara girmeyin bal gibi de kıyıyorsunuz.
Onu diyorum iste basta kıyamam diyenler, param parça edince kalbini dayanamayıp ağlıyosun sonra kalkıp duygu sömürü yapma diyolar. Gerçekten nasıl bu kadar merhametsiz olabilir bir insan anlayamiyorum