Denginiz değilim, dengesizim. bunu yazan bir insan ne demek istemiştir arkadaşlar?

Denginiz değilim, dengesizim. bunu yazan bir insan soru başlığında da sorduğum gibi ne demek istemistir arkadaslar sizinde fikirlerinizi almak isterim şimdiden teşekkürler
Denginiz değilim, dengesizim. bunu yazan bir insan ne demek istemiştir arkadaşlar?
Cevapla