Fiziği güzel kızları kıskanır mısınız, Ben kıskanıyorum?

1.60 boya 48 kiloyum minyonum ama göğüslerim çok küçük 75 dolmuyo. Ama yabancı ülkedeki kızların yüzü de fiziği de güzel haksızlık geliyor bana. Neden herkes eşit yaratılmadı? Veya benden daha zayıf daha kısa boylu kızların göğsü büyük. Sinir oluyorum. Arkadaş dahi olmuyorum. Göğüslerim küçük diye evlilik dahi düşünmüyorum. Beni sevenleri reddediyorum Düşünsenize herkes mutlu mutlu Çeyiz alırken kendine ben ne alacağım? Gecelik setleri dahi seçemeyeceğim satış danışmanı kaç beden istiyorsunuz diyince boş boş yüzüne bakıcam. Gelinlikte herkesin dekoltesi olurken benim olmayacak. Kocam la denize gidince bir sürü kız vücudu olacak. Bunları düşünüp herkesi reddediyorum. 21 yaşındayım. Benim gibi takıntılı olan var mı?
Fiziği güzel kızları kıskanır mısınız, Ben kıskanıyorum?
Cevapla