Hatun, avrat, tontişim , aşkitom, garı , herif , goca , evimin direği ya da erkeğim... diye devam eder sen ne dersin ya da ne diyorsun?


Aşkım, birtanem, canım, sevgilim en çok kullandığım hitap şekilleri.
Güzel gözlüm 😀😀
Cevap
11Cevap
Hatun, yavrum.
Bu ikisini kullanırım. Genellikle hatun olur. Yavrum böyle içim kaynayınca 😂
Baby derim biraz ingliz biraz turkish aksanıyla 😁😂
Güzelim, birtanem, meleğim, aşkım. Kafama göre söylüyorum bunları.
Aşkım bitanem derdim eskiye başka ne diycem🙄
Yavrum demek hoşuma gider.
Bebeğim 🤣
Olsun da ben ne diyeceğimi biliyorum
Tablodakileri ve fazlasını söylüyorum 🤣🤣
Minnoş miyavım derim
Minnağım derdim
Hiç olmadö🌝
Adıyla seslenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar