Duâlarınızda detay verir misiniz yoksa “Allah kalbimi biliyor” mu dersiniz?
Garip bir durum ama detay verilmesi gerektiğini duymuştum.. Bunu yapan kişilerin “İşte duâlarımdaki kişi” diyerek eşlerini bulduklarını söylüyorlar.. #Vesselam
Duâlarınızda detay verir misiniz yoksa “Allah kalbimi biliyor” mu dersiniz?
Ben yorumların aksine dua ederken detay veriyorum. Kısa kesmiyorum istediğim gibi konuşuyorum Rabbim ile, sınırsız sürem var ben de değerlendiriyorum. Biliyorum benim detaylarıma ihtiyacı yok ama sanki böyle daha yakın hissediyorum.
" Ya Rabb, göklerinden bizlere yardım etmeyeceksen ondan daha HAYIRLISINI nasip et." (Hz. Hüseyn, Kerbela'da şehit edilmeden önce ettiği dua)
Hayırlısı de çık dergaha. Bazen bu hayırlısı Hz. Peygamberin hicrete çıkmadan evvel evden çıkarken kendini öldürmeye gelenlerin gözlerine perde olan bir avuç kum,
Bazen de Bedr gazasında Allah'a hâlini anlatma yönetimidir.