Evet çok ağladım çok üzüldüm hala daha üzülüyorum kırgınım çok kırgınım hayallerimi yüzümde ki gülümsemeyi aldı yalnız bıraktı ama bir gün çok mutlu edicek biri gelicek


Asıl sevilmediğini anlamak daha zor
Evet çok zor 😞
Cevap
10Cevap
Üzülme boşa gadası
bırakın bu işleri ya kaç senedir kafamı bunlarla doldurdular yok birisi cıkacak herşey güzel olacak yok öyle birşey inanmayın
Emin olmadan yola çıkmamak gerek. Hem kendine yazık hem karşı tarafa.
Evet öyle o kadar çok inanmıştım ki emindim de ama sonuç olarak terk etti
Yapacak bir şey yok. Bu olmaz başkası olur.
Evet 😊😊
🙂🙂
Üzülme etrafına bak ve seni seven insana sarıl sahip çık eskiyi unut
Aynen. Umudunu kaybetme 🤗
Hey benim hatırlamadın mı diğer hesabım kapandı bir daha seni bulamadım
elbet gelecek o gün yeterki gönlünü ferah tut iman yolundan sapma :)
İnşallah 😊
Rabbim yolumuzu saptırmasın dualarımızı kabul etsin :)
İnşallah amin 😊
Âmin :) kim neden üzdü seni özelden yaz merak ettim tabi zamanın varsa :)
Tamam geldim
İyi insanlar çıkar umarım karşına 🙃
Kirilirsin hem de en orta yerinden ama atlatırsın
Ey sevgili en sevgili uzatma dünya sürgünümü benim
bu zamanda şaşırtmayan
Ağlamana değdi mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar