Sevgilimin ailevi sorunları var banada yazmıyor ama neden böyle yapıyor her sorun olduğunda böyle?

Gerçekten tükendim artik 3 yılolacak böyle hep bir sorunları oldu mutlu olamadım 3 gündür yazmıyor görüldü yaptı yazmadı bende yazmak istemedim ailevî Ssorunları olabilir herkesin var ama bana bu şekilde davranması yordu ve çok ilgili birisi de değil ne yapmaliyim sizce ayrılmak istediğimi söylesem bu halde nasıl davranıyosun bana vb diyecek bencil diyor bana da
Sevgilimin ailevi sorunları var banada yazmıyor ama neden böyle yapıyor her sorun olduğunda böyle?
Cevapla