İlişki içinde olduğunuz sevgilinizin sosyal medya kullanmaması sizin için bir etki olur mu?


İlk başta ne kullanıyorsun derim sorarım oda anlatır bende KS kullanıyorum derim hava atarım kıza baktım yetisemiyorum buna elinden telefonu alır denize atar kaçarım evet belki ayrılırız ama ben niye pöpüler olmayım? Benim neyim eksik ki?
Benden 1-0 önde ve zeki bir insan oldugunu düşünürdüm
Neden teknolojiden uzak durduğunu merak ederim
Sosyal. medya doğru kullanıldığı sürece yararlı olduğunu düşünüyorum.
Olmaz
Cevap
13Cevap
Neden kullanmadığna baglı bir arkadaşımda manitasına kullanmıyorum diyo be çevresine ama sahte hesaplardan götürüyodu işi
Kullanabilir. Bunu sorgulamam. Lakin ne kadar zaman geçiriyor ne amaçla kullanıyor bunu bilmem gerek
Benimde pek kullandığım söylenemez kullanmasın daha iyi bence
Umrumda olmaz sonuçda bir insani o kadar sıkmaya ne gerek var
İyi bari sosyal medya kavgası yapmıcaz kafamız rahat miss :D
İlgisi dışında kalmış olabilir. Sosyal medya kullanması veya kullanmaması ona bakış açımı değiştirmez.
Sıkıntı etsem bile vazgeçmiyicek kulanmıyan var mı bu devirde acaba o yüzden boş veririm
çok iyi 1-0 önde diğer erkeklerden benim gözümde kesinlikle
Kullanmasın istyrm ama kullanıyosa dipcigine kdr incelerim
Benim gibi aptallik edip chatten bulusup sonra da sevgiliye yakalanmadiktan sonra sorun yok
Valla çeker kolundan evlenirdim. Evlendimde 😂😂
Hoşuma giderdi
Hiç sorun olmaz..
Çok sevinirim 😊😊 kullanmasını istemiyorum zaten
Güveniyorsam sorun yok kullansın
Daha çok hoşuma gider
Daha iyi kafam rahat olur.
Artısı eksisi pek yok sıradan bir şey
İşime gelir, kullanmaması
Anlamsızca bir iç rahatlaması olur bende.
Vallahi şüpheli bir durum bu
Ben kullanmıyorum bir etkisini görmedim
Bu terslikte bir iş var diye düşünürüm
Sıkıntı etmem öyle şeyleri
herhangi bir etki yaratmaz
Bence gaayyett güzelll
Hoşuma giderdi.
Yok sorun olmaz sadece dikkat ederim. Biraz
Etki yaratmaz dert değil yani
Sosyal medya kullanmıyorum
Manitamda yok bilmiyorum o yüzden
Özgüvenli olduğunu düşünürüm
Hoşuma gider.
Sorun olmaz
Kullanmaması anormaldir bence.
Ben güvendiğim insanla ilişki kurarım
Pozitif tabi🙂
Daha iyidir
Sinir krizi.. 👍🏿
Olumlu etki olur.
Her an gözetlerim
İçim rahatlar
Farketmez
Istemezdim
Benim için daha iyi
Daha güzel olurdu
Biraz üzülürüm
Farketmez benim için
Biraz hüzün sanki
Daha iyi bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar