Susma hakkımı kullanıyorum ben yoksa küfür ede bilirdim 😂 


Ellisininde altında bir gece geçirmek istersen sg derdim ama çok ağır kaçardı. Haklısın konuşmayalım demek daha olgunca djdjdj
Git salla haydi
ama ben yokum sana elli kişiyle mutluluklar derim herhalde
Elini sallasa, anca taksi gelir durur önünde.
Hatta o bile durmayabilir. Emin olamadım bak şimdi. 😅
En güzel cevap susmaktır pericim; buyursun gitsin o zaman
Susuyorsak asaletimizdendir😌
Cevapların en güzelidir; bize yakışan😌
Cevap
67Cevap
Şeyimi sallasam beşyüz kişi derim🤣🤣
Elini sallamaya devam et, elli kişiden biri ben değilim.
Bizim flört ettiğimiz kişiler bu tip zevzeklikler etmemeleri gerektiğini bilirler;)
Aynen öyle😌
"Seni diğer 49 arkadaşa yönlendiriyorum, yolu biliyorsun." 😂
Sallasın dediğim salladığı eliyle kuruda kaldı. Yazık beee🙂 oysa beddua da etmem ha! Lanetli gibiyim. Dilim ahetmese gönlüm ediveriyor napim🤷♀️ olan yine kendilerine oluyor.
Elini sallasan taksi durmaz, burda heyy heeyy ne cümleler falan derdim 😂😂
tabii ki o kalibrede biri ise.. 😌
Benim eski sevgilim de ayrılmadan önce benim gibi birisini bulamazsın derdi. Doğru kendi deliliklerini anlatmış
Allah'ım şu karpuz kafanın içine niye fındık kadar beyin vermedin defol git salla o zaman derdim herhalde
Ee hadi salla elini kolay gele byy👋🏻 😂 hiç çekemem egoistlik.
Onuda diyor ama en çok ta şunu diyor :"
Her iki kızdan biri dönüp bakıyor. 😑😑😑
Git elini sallarken değen biriyle ol o zaman derim yani. Ben kendinden soğutur direkt olarak.
Kale alip cevap vermem tekmeyi basarim saniyesinde zaten gidip hangi 50 ile takilicaksa takilsin.
Gülün ya bazı şeylere benim bir kelimem var "yeap" diye bu kelimeyi söylüyorum dalga geçtiğim herşeye
Random atmak en iyisi alaycı bir ifadeyle yerin dibine girer😂
O zaman yanımda daha fazla durmana gerek yok derim 🤷🏻♀️
Elimi sallasam ellisi diyebilecek biriyle flortlesiyosan cevabını da kendin bul
Kemerini serbest bırakma, yoldan geçen evine itelemesin.
Mağdem Elini sallasan ellisi
Yiye g*tünü sallıyon mk kahpesi falan gibi bir şey olurdu😂
Dikkat ette o elin bitarafina kaçmasın sallarken derdim
=)) beyni inkişafdan qalıb , bir az da böyüsün belke ne vaxtsa düzeler deyib son qoyardım. 😌)))
elini sallasan ellisi sana parmak atar dikkat et diyebilirsin 😂
Git salla elini madem. Meraklısın derım. Çeker giderim. Durmam...
İstediğine sallaya bilirsin. Bende; sen salladığın için geldim, gördüm ve gidiyorum derim. O anlar ne demek istediğimi.
Yav he der geçerim
sadece senin mi albenin var bu hayatta derim.
İnşallah öyle kibirli birisi gelmez hayatıma
Sallanan şeye gelenler insan değildir yani tam senin cinsinden olanlar gelir. Ben seni tutmayayım. :)
10 tane 10 kuruşta 1 liradır
1 tane 1 lira da 1 liradır
Arkasında kuruşluk insanlardan 100 tane olsa ne işe yarar ki 1 tane 5 10 liralık kaliteli insan olmadıktan sonra
benim gibisini nah bulursun der orta parmağımı kaldırırım
''Her gelen gideni aratırmış acılar sabrı yaratırmış,,
Biri giderse gelmez gerisi.
Ne kadar sallarsan salla, benim olacaksın sonunda...
Dikkat et o eli sallarken bir yerine girmesin derdim 😂
O zaman niye g. tünü başını sallıyon kodumun zillisi? 🧐 facebookkapaksozler. com
İyi sen sallamaya başla derim.
😂😂
Ne gülüyorsun 😅
Guzel dedin kiz😂
Sen elini sallamaya devam et birileri gelir belki ama dikkat et arkamdan ağlama
Dikkat et, belki elini sallamaya fırsat bulamadan kırılıverir...
Kisiliginde indirime mi. gittin diye sor. Talibin fazla de.
Ellisi de seni elli kere... derim
Ayip ayip 😂
Bende ayıp yok 😊 lafımı esirgemem kimseden
Haha benim elimi sallamama bile gerek kalmıyor böyle güzel seksi olunca tabi 😎
o kelimeden hemen sonra başka biriyle saateler icinde sevgili ol
Elliside benim kadar ederse salllayabilirsin (elini)😊
Bende elimi bir sallasam cehennemin dibine sokarım seni🤣
Elin 50 ise; gtun merak uyandırır!🤯
Lüks hayat sana göre galiba ehuehuy diye söylerim👼🏻
Zaten sen sallamayı çok seversin. ;) :D
Salla da sayalım derdim.
Ucuz malın alıcısı çoktur
Sanada sallarlar birgün der giderim ;)
👏👏👏👏👏
Salladığın ellerini de al git el-li'sine doğru..
Ucuz malın talibi çok olur der susarim
Az sallada tutalım mk
Ya :D :D
Daha iyi fikri olan varsa yazsın 😂
Ben yazdım ;)
Yallah Arabistana derim
Hadi sallada görelim desene
Fazla 100 verirsen böyle olur
Sen elini salla bana bir tane adam lazım
Buralar ben yokken dutluktu derim
Fareler kaşarın etrafında dönermiş denir.
O elli kişi sana girsin rahatla
ELizabethe sevgilerimle der yollardim
Benim de cevabım;
Saçımı sallasam Tellisi 😀
Benden sonra 49 u bul derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar