Eve almam... Heleki çocuklar varsa kalsın kapıda köpek gibi nerden geliyorsa orda kalsın çünki benim çocukluğım babamı yatağında beklemekle geçti 9 yaşıma kadar babamın sevgisini tam olarak görmedim ki öldü ve şu an ona ne duygu beslediğimi bilmiyorum ama şu var ilerde çocuklarımın anne babam nerde demesini hazmetmem huzursuzluk çıkarırım ve huzursuz ortamda sağlıklı bireyler yetiştirmek imkansız...
Bak hayatim ben senin en yakinin olarak seni merak edebiliyorum takdir edersin demi canim benim. Telefonu acmamak falan olmuyor hayirdir yani bir sikintin mi var. bir daha böyle olmasın azcik büyü bu ne sorumsuzluktur biz de insaniz burda bostan korkulugu degiliz şerfsiz köpek insan ol insan gibi davran
Çok endişelenirim ilk başta. Kötü bir şey mi oldu, başına bir şey mi geldi, bir şeye mi üzüldü? Geldiği zaman da direk sen neredeydin diye üstüne saldırmak yerine iyi olup olmadığını sorar, merak ettiğimi söylerim.
Sonuçta bir ilişkideyiz ve ilişkinin temelide güven. Ona güvenmiyorsam zaten onunla olmam. O saate kadar gelmediyse ve telefonları açmıyorsa merak ederim ama aklıma kötü bir sey gelmez sonuçta bana karşı açıklaması vardır.
Evli isen kocan bunu yaptığında sana aynı anlayışlılıkla karşılık verir mi sence? Evlilik esir kampı değil ama iki insan hayatını birleştiriyorsa birbirine karşı sorumlulukları da vardır demi? Haber vermek gibi mesela? Hesap vermek değil bak haber vermek...
Öyle bişey yok, senin yorumunun altında yorumla diye bir yer var, bunu boşuna koymamışlar, sen gibi sallayamlara hhoopp dur bakalım demek için koymuşlar, anladın mı , sanmam o kafar zeki olacağını ama neysr
En İyi Cevaplar