😂
Durmadan arayıp konuşmak isteyen kız arkadaşa erkegin uykum var görüşürüz demesi sizce doğru mu?
😂
Kim olursa olsun ben ona değer vermişim konuşmak istemişim eğer o uykum var diyosa bana değer vermediğini anlarım. Gerçekten beni düşünen biri olsaydı uykusu çokta önemli olmazdı. ve bir daha asla aramazdım
Kiz arkadaşı derken sevgili kastetmedim kız sıkıldığı için arıyor belki erkek yorgun üstüne gitmen ne kadar doğru ama..
Zaten kim olursa olsun dedim sevgili olarak söylemedim arkadaşta olabilir
Durmadan arasa bile bu cevap kaba ve kırıcı. Uygun ir dille anlatmak yerine niye saçma sapan hareketler içine girer ki erkekler...
Uykum var demiş ya
Ben de bu kabalık dedim.
Cevap
0Cevap
Konuşmak istemiyor derim
Adam gerçekten uykusu varsa
Sorduğun soru onu göstermiyor bu niyetle yapıcak olsan sorma gereği duymazdın bize durmadan arayan kıza ne denir demen bunalttığını gösteriyor çünkü
Yok merak ettiğim için soruyorum
Haklısın uykusu vardır uyumuştur bu kadar basit
Hep aynı bahane zamanla sogur kiz
Eğer gerçekse peki ozaman nasıl?
O zaman yanlış anlama beni seninle kesinlikle alakası yok şu aralar yorgunum çok çalışıyorum felan diycek sn
umursamaz
Soğurum
adam uyuyamaz mi.🤦♂️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar