
Bu zamana kadar hep romantizm hep erkekten beklenmiştir. Mesela bir akşam yemeği, baş başa yapılan aktiviteler vs hep erkek hazırlamıştır.
İlişkide kadınların da romantik bir gece hazırlaması garip karşılanır mı?
#Penguensoruyor

Diyelim ki ;Erkek hiç romantik değil özel günleri unutuyor ya da önemsemiyor
Kadın bu duruma lehine çevirebilir aslında...
Surat asıp trip atmak yerine
Kadın o erkeğe romantik bir gece hazırlayıp böyle şeyleri sevdigini gösterip erkeği teşvik edebilir. Herşeyi erkekten beklememek lazım
Ağzınızdan bal damlıyor 😊🌹
Bu arada müjdemi isterim, size fenomenlik yolu görünüyor. Benden önce olursanız hiç şaşırmam.
Teşekkür ederim cok naziksin
O senin kalbinin güzelliği 🥰🙏
Benim haberim yok. Fenomenlikle ilgili
Şaşırdım şu an öyle bir durum yok ki
Fenomen olmanın en guzel yanı sorduğun sorulara tepki almamak
Ama üye olarak soru sorduğun zaman bazen sıkıntı yaratabiliyor.
Sorunun benle alakası olması bile insanlar şöyle yap böyle yap diye soruya benim üzerinden görüş atıyor. ya da sorunla ilgili tepki alabiliyorsun.
Tam olarak beni anlattınız 😊
Cinsel yaşam fenomeniyim diye aldatma ile ilgili sorunca "aldatmak karaktersizliktir ayrıl daha iyi" diye linç yiyorum.
Evet fenomen olmak sorularda linç yemeyi epey azaltıyor ama cinsel yaşam konusunda durum pek değişmiyor. Soru ne kadar kaliteli de olsa masum da olsa hep cinsel yaşamda paylaşım yaptığımız için bile engellenebiliyoruz.
Cinsel yaşam fenomeniyim yemek tarifini mi soracaktım yani?
Evet haklısınız sizi çok iyi anlıyorum. Mesela burda bende cinsel soru sormaktan kaçınıyorum nedeni insanların ön yargıyla yaklaşması
Oysa ki cinsellik konusunda da kendimizi gelistirmeliyiz. bilinçli toplum olmalıyız. cinsel sorulara her zaman elimden geldiğince kalite görüş atmaya özen gösteririm bende. elimden geldiğince şayet eğer bilgim olmadığı bir soruysa görüşleri okur kendimi geliştirmeye çalışırım
Burası değil ama söylenecek konuşulacak o kadar çok şey var ki.
Ne yazık ki çok kötü şekilde yetiştiriliyoruz. Cinsellik öcü gibi gösterildiği için cahil toplum oluşuyor.
Neyse sohbet konusu aşk ilişkilerden çıkıyor. Daha sonra başka bir yerde devam ederiz isterseniz. 😊 🌹
Ben teşekkür ederim 😊 🌹
İyi paylaşımlar hanımefendi 😊
Yoo ben hep kendim hazırlıyorum. Ben de romantik değilim erkek arkadaşım da değil ama bazen içimden geliyor hazırlıyorum, garip olduğunu da düşünmeden.
Etiketi boşa vermedikleri belli oldu 😊
Düşünmedim* diyecektim yanlış gitmiş.
Teşekkürler efem 😌
Rica ederim 😊
benim gözümde garip karşılanmaz çünkü kadında duygusal hisler vardır her şey bazen erkekler tarafından değil kadınlar tarafından da yapılabilir.
Kadınlarında hazırladıkları var. Ama değişik yollar.
Cevap
7Cevap
Ben seviyorum hazırlamayı falan ama hep karsı taraf sıkılır mı diye düşünüyorum
Erkekler çok sever aslında sürprizleri 😊
Kadınlar kadar olmasa da şaşırtılmak hoşumuza gider.
Öküz sürprizden ne anlar ki?
Saman yerine maydonoz da marul da versen aynıdır onun için. 🤣🤣
Kisilerin beklentisine gore degisir ama kadinlar genelde duygusal davranir zaten. Bence cok hos, erkege gore ne olmali bilemiyorum tabi
Böyle şeylerin düşünülerek değil içten gelerek yapıldığı için pekte önemli olmuyor yapıyorum ve bu bizim en sevdiklerimizden
yoo karsilanmaz eger sevdigin birine hazirladiysan zorun degil
Tabiki hazırlayabilir bu sadece erkeklerden beklenmemeli.
Bence kadında eşine ufak süprizler yapmalı erkeklerinde kendilerini özel hissetmek hakkı
ben direk romantizmi garip karşılıyorum saçma ve kasıntı bence aşk birlikte hamburger gömmektir :D
içinden geliyorsa yapabilir neden olmasın illa erkek yapacak diye bir kural yok bence
Yo niye garip karşılansin. Çoğu zaman ben hazirliyorum hatta.
Evli olsam hafta da bir hazırlardım neden garip karşılansın ki
Neden garip karsilansin, hazırlayanlar da azımsanmayacak kadar çok ayrıca.
Niye garip karşılansın ki. İnsan sevdiği kişiyle güzel vakit geçirmek ister ben yaparım yani
Hayır tabiki kızlar da hazırlar zaman zaman.
Bize de nasip olur mu ki?
İnşallah 😍🥰⚜️🤗
Bence asıl mesele insanın içinden gelmesi kadın olsun erkek olsun ne farkeder ki
Romantiklik ne, yeniyor mu.
Hayır tabi ki de neden garip karşılansın ki?
Hayirr neden garip olsun
Arada da kadın yapmalı böyle seyler
Bence gayet normal bir şey. Olmaması sorun hatta.
İsterse garip karşılansın, ben yaparım.
Böyle sevgilisi olan erkek çok şanslıdır :)
Nedense hiç kimse o kadar şanslı olamadı :D :D
Belki de zamanı vardır :)
Aynen, ben de öyle diyorum..
Kadın da hazırlar öyle bir kaide yok.
O romantik kadınları maalesef ayılar yiyor hep.
Kesinlikle garip değil...
kızlarda hazırlamalı bence
Bizden daha iyi hazırlarlar.
Bazı öküz erkek ler evet
Yiioo
Hayır
Hayır.. 💫
Kadın bulakta ben hazırlarım :)
Yoooçok severim
Karşılanmaz.
Karşılanmaz.
Karşılanmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar