Arkadaşlar ben hiç bir şeyi saklayamıyorum hayatımda be yaşıyırsam eşinle anlatıom anneme babama arkadaşalta devamlı üzüyor ama?

Ya aslında karar alıom anlatmıcam diom ama bir bakıom yine anlatıom çok kırdı çok üzdü beni hiç güzel bir tane bile anımız yok yaşayacagma dair çok az umudum var ben nasıl çebemi tutabilirim çocukmuşum gibi geliom bazen kendime
Arkadaşlar ben hiç bir şeyi saklayamıyorum hayatımda be yaşıyırsam eşinle anlatıom anneme babama arkadaşalta devamlı üzüyor ama?
Cevapla