Hayır aksine beni daha çok mutlu ediyor. Sadece birini sevmek, sadece biriyle olmak, sadece birine ait olmak ve bunları bir ömre sığdırmak bence müthiş duygular. Hem kafam rahat olur hem hayatım. Kimse karışamaz, laf söyleyemez kocamdan başka. Bence evlilik çok iyi bir şey 👍👍
Hayır aksine beni daha da mutlu eder. Çünkü sevdiğimle evliyken daha özgür daha mutlu olurum. Özgürlük kısıtlaması olarak yaklaşılmamalı duruma. Doğru kişiyleysen zaten kısıtlama da olmaz mutsuzlukta.) evlilikleri çıkmaza, zora sokan şey şahıslardır. Kimi insan için evliliğin kötü düşünülmesi de bu yüzdendir işte. O yüzden herkes için doğru bir kişi olması temennimle. 🌿
Özgürlük bir suru kadinla olmak mi sence hepsi ayrı kisitlama istiyor ama bir kadinin yaninda özgür hissetmek o kadinin tek varlığı bile hayati kolaylastirabiliyor insani Birden fazla kadin isteyenlerij hayatlari hep berbat gidiyor
En İyi Cevaplar