
Siz sevgilinizle birlikte spor yapar mısınız?
Sevgiliyle birlikte spor yapma akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?
#Penguensoruyor

Yapmam
saçma bence özel bir durum yoksa saglık probşemi olur destek ister zor gelir bu gibi durumlar hariç
zaten sporq gitmiyorum o spora gitsin ben yüzeyim:)) çıkışta buluşup kahve içelim daha iyi:))
Özentiler..
İş olsun maksat spor değil.
Kşrlık peşinde her 2 tarafta.
Hayır yapmam. Tek başıma fitness daha zevkli. Bir de çiftlerin kendine özel zamanları olmalı. O benim kendime ayırdığım bir süre. Mıç mıç neden sürekli beraber olalım ki
Cevap
3Cevap
İyi akşamlar,
Çok güzel olurdu birlikte diyet de yapardık.
Tek başıma spor yapmayı tercih ederim
Sevmem haz almam bundan
Bel önemli yapsınlar tabi
Terli terli hayır
Olsa yaparim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar