Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmalıyım bu durumda ki aramız iyi olsun veya bir daha tartışmayalım?
Biz yaylar ilgiyi severiz ama fazla ilgide de kendimizi geri çekeriz. Kararında olacak yani anlayacağın. Bunun haricinde özgürlüğümüze düşkünüz o an kafamda başka bişey varsa kimseyi umursamam mesala
Peki bana ilgisinin olduğunu nasıl anlarım bide bana sinirliydi en son ne yaparsam aramızı düzeltirim
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar