Arkadaşlar sevdiğim adam dogum günümü kutlamadı aglıyorum napıcam?

Onu dogum günün de up uzun bir mesaj attım 00.00 da kutladım aradım kutladım, yetmedi pasta aldım yanına gittim hediye aldım hadi bu ları geçin aramadı bile bugun dogum günüm wp giriyor yazmadı bile 😔2 3 gündür aramız pek iyi degildi ama yazmaması çok zoruma gitti en çok ondan bekledim be kalbim kırık uyuyamıyorum,💔😔
Arkadaşlar sevdiğim adam dogum günümü kutlamadı aglıyorum napıcam?
Cevapla