Karşı cins arkadaşlarınızla ne sıklıkla mesajlaşırsınız, ne kadar süre konuşmazsanız öldün mü diye mesaj atarsınız?

Ve konuşma sıklığınız ne kadar çok olursa arkadaşlıktan flörte kaydığını düşünürsünüz? Mesajlaşmak önemli bir ölçüt bence çünkü. Hepsinin cevabını istiyorum 😊😊😊
Karşı cins arkadaşlarınızla ne sıklıkla mesajlaşırsınız, ne kadar süre konuşmazsanız öldün mü diye mesaj atarsınız?
Cevapla