Erkek tanışma flört döneminde kıza canım, canımın içi, canısı canımsın bitanem diye niye hitap eder?

Yukarıda soru yazıyor

Çocuk benimle her gün telefonda konuşuyor yazışıyor buluşmak istiyor
Hepside ondan geliyor Yani o arıyor yazıyor ne zaman görüşecez diyor
Özlediğini falan söylüyor ben onu özledim mi diye soruyor telefonda sesini duymak istedim diyor veya keşke yanımda olsan sarılsam saçını okşasam falan filan
Yani hoşlanıyor mu ki?

Ben bunlara maalesef fazla tepki veremiyorum çünkü taktik mi yoksa cidden hoşlanıyor mu anlamıyorum
Onu kendime nasıl bağlarım?
Erkek tanışma flört döneminde kıza canım, canımın içi, canısı canımsın bitanem diye niye hitap eder?
Cevapla