Fazlasıyla utangaç biri olarak nasıl görünüyoruz merak ediyorum?


Benim için kesinlikle cesur olmalı, ben ondan daha cesur olursam o evin erkeği ben olurum bu da doğaya aykırı
Utangaç erkekler ilgi mi çekiyor
Efendim 😂
O erkekler onlara bir tekmeyi basınca agzına geleni söyleyince de bütün erkekler aynı derler 😂ben utangaç erkege bayılıyorum ya
Ah karşıma bir çıksa utandıgını görsem öperim direk gülüşünden ama nerde karşımıza hep asan kesen agzına geleni söyleyen ne oldugu belli olmayan erkekler çıktı😂
Ay işte böylesini istiyorum 😂
Cevap
2Cevap
Cesur tabiki
Örneğin ; hadi benim için öl
Utangaç erkek 10-0 ilerde
Cesur
Cesur sanırım.
Kimse için ölünmez🤡
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar