Eşimin annesine sesimi yükseltim ve bana çok soğuk davranıyor, sizce haklı mı?

Eşimin annesine sesimi yükseltim ve bana çok soğuk davranıyor, sizce haklı mı?
Eşimin annesine sesimi yükseltim ve bana çok soğuk davranıyor, sizce haklı mı?
Eşimin annesine sesimi yükseltim ve bana çok soğuk davranıyor, sizce haklı mı?
Eşim ayrı şehirde araştırma görevlisi benden uzakta diye mesajlaştık ve soguk davrandı bana :(
Eşimin annesine sesimi yükseltim ve bana çok soğuk davranıyor, sizce haklı mı?
Cevapla