Uzun uzun yazıp sonra sildiniz mi? Göndermeye cesaret edemediğiniz kurmaya çekindiniğiz cümleler oldu mu?
Sadece mesaj kutusuna bakıp bakıp çıktınız mı?
Sadece mesaj kutusuna bakıp bakıp çıktınız mı?


Hayatımda hic duygularımdan gizlenmedim, hissediyorsam, herşeyi paylaşırım bilmeye hakkı olduğunu düşünürüm.. yazılıp gönderilmemiş mektupların o yetim halleri misali, cesaretsizlik düşüncesi beni hep gelecekteki "keşke" ihtimaline götürüyor
Çok yaparım ben onu. Sinirle yazarım yazarım ama yazdıkça sakinleşirim. Sonra silerim. Terapi gibi bir şey 😂😂
😂😂😂😂haha bu da iyiymiş
Benim gibi hem yay burcu hem karakteri de agresif insan için bire bir. Yoksa etrafımda adam kalmaz.
Aaa bende yayim 😄😄
Yok artık :)
Neden anlastigimizi sebebi bu yaylar yayları sever😄
Başka kimseyle anlaşamadıkları için tabii ki de ahahahaha
😂😂😂😂 öyle mi oluyor
Yok ben ne olacaksa olsun der yazarım. Çünkü bir kere çok kötü kaybettim.
Nasıl kaybettin
Bir kere aşık oldum reddedildim. 15 senede zor unuttum. Bundan büyük kayıp yaşamadım.
Evet...
O hiç birini okumadı ama ben hepsini söylemiş oldum.
Cevap
14Cevap
Oldu gadası sanki uçurumun kenarına gelmişsin ha düştün ha düşecek gibisin aynen öyle bir his 🤗
Aynen öyle bir his tarif tam uydu 😄
🤗🤗🤗
Oldu çok yazıp da sildigim, söylemek isteyip de soylemedigim şeyler. Bu illaki erkek kadın ilişkisi değil kendimi tuttuğum çok olur
Evet çok oldu hâlâ da devam ediyor cesaret edemiyorum, çünkü alacağım tepki ve cevaplar hep kötü yönde olduğu için bu beni üzdü
Yazmaya başladıysam kesin yollarım. Önceden kararını vermişimdir
Duygularımı gizlemeyi sevmem ama pat diye de söyleyemem.. soran olursa cevabını alır.
Yazma konusu da biraz karşı tarafla alakalı. Işık varsa yazarım, karanlıksa bile bile kör olmaya gerek duymam..
Espri anlamında evet :D kendim gülerim ama bazen mesaja dokmem
Ne saçma sorular bunlar ne cwvap bekliyosun bu soruya
Cevap verenler vermiş ☺️
Birisi evet demiş ya evet ne eveti aslı nikah mı kıyıyoruz desene
Açıklamasını da yapmış ama...
Neyse sana fenomen olma yolunda başarılar
Zaten fenomenim teşekkür ederim
Zitin finiminim tişikkir idirim
🙄🙄🙄🙄
Reelde Illaki ama sosyal medyads olmuyor o çekingenlik
Bence her insanın vardır öyle bir evresi. Önemli olan o savaşı vermek işte, yenmek. Yendim çok şükür.
Hemde nasıl bir durum için yanıyor ki o kadar sevmişsin. Ben yazmaktan hiç vazgeçmedim...
Yapamayacağım şeye yeltenmem zaten.
Yazıp yazıp silsem yazmayı unuturum..
hayır..
her zaman cesur oldum bu konuda..
Neden çekiniyosun ki en fazla ne kaybedebilirdin ?
Evet çok zor bir durum bu
Yaşamayan var mı cidden jsjsj
Bunu yaşamayanda sevdim demesin zaten
Yoo hiç sevgilim olmadı burda :)
olmadı
Çoook.
evet oldu
Çok oldu tabi
Yani bazen:)
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar