Kocamı müşteri̇mle aldattım o bunu çok hak etti̇ si̇zce yaptığım doğru mu?

Yaklaşık iki yıllık evliyim. ilk başlarda her şey çok güzeldi. sonraları aramız açılmaya başladı her nedense. onu evlenmeden önce aşık olduğum bende yaşça çok büyük birisi ile aldattım. eski aşığımı aklımdan çıkartamamıştım. bana çok bağırıyordu. o bunu haketmişti. onu eski aşığımla işyerimde bir akşam sevişerek aldattım. hiç te pişman olmadım açıkçası. bunu fazlası ile haketti.. sizce yaptığım doğrumu?
Kocamı müşteri̇mle aldattım o bunu çok hak etti̇ si̇zce yaptığım doğru mu?
Cevapla