Kavuşuktan sonra kaybetmek daha acı çünkü birincide hayaller vardır. Senin olmamıştır platoniksindir yaşadığını bilmek, onun mutlu olduğunu görmek bile yeter. Kavuşup ayrılmaya gelince.. Yaşanmışlıklardan bahsediyoruz.. yaşanmışlıkların kötü yanıysa, tekrar yaşanma ihtimalinin bile olmamasıdır ki bu bana daha çok acı verir şahsen.
Sevipte kavuşamamak en azından daha az acıtır insanın canını. Ama kavuşup ayrılmak işte insana en zor gelen en can yakan durumdur. Ellerinden gitmiştir çünkü. Artık yoktur yanında. Anılar heryerdedir. Hatırladıkça canın yanar "neden" diye. İşte öyle pericim
Sevip birlikte olduktan sonra ayrılmak en kötüsüdür, çünkü alışmış olduğun birinden gidiyorsun. Artık başına ne gelirse gelsin yalnız olacaksın, bunun acısını hissediyorsun içinde. Oysa nefes aldığın sürece hep, kendine sarılmak zorunda kalacaksın. Elinde bir fotoğraf bakıp bakıp gözyaşı döktüğün, ve alışmakta olduğun yalnızlık başlıyor o an.
İkiside acı ama kavuşup sonradan ayrılmak daha acı, yangınını daha derinden hissediyorsun, senin olanı kaybediyorsun. Diğer tarafta hiç kavuşamamak var o da acı ama hiç senin olmamış. Bunu kabullenebilirsin ama kavuşup ayrılmak daha zor
Yıldız Tilbe şey demişti "O hiç dokunmadığım insandan vazgeçmek o kadar zor oldu ki benim için. bir de birlikte olsaydım ölürdüm herhalde" Üstat açıklamış bence
Her ikiside, seçim yapılmaz kavuşamazsam deliririm, ama kavuşup ayrılsamda verilen çabanın manasının olmadıgını düşünürüm ve aklımda soru işaretleri kalır buda beni tüketir
Sevipte kavuşamamak tabiki de.. Sevipte ayrılanlar zaten kavuşmuştur, sarılmış, el ele tutuşmuşlardır. Geriye güzel anılar bırakmıştır. Ya hiç kavuşamayanlar? Ulan ben ilkaşkıma kavuşamadım betekrar aynı kişiye gidişini gördümŞimdi boş yapmayın
kavuşup ayrılmak bence daha ağır bir duygu sebebiyse diğer seçenekte elbet birgün unutursun ama bunda ise zor şartlarda kavuşup ayrılmak daha ağır bir duygu
Kavuşup ta ayrılmak çünkü kavuşmadan önce onunla ilgili pek birşey yapamasın ama kavuştuktan sonra yaparsın o güzel anları bırakmak çok zor olurdu bence.
En İyi Cevaplar