Bir erkek neden bir kıza sürekli ' çok tatlısın, yanaklarını sıkmak istiyorum ' der?

öylesine biri değil benim için 7-8 aydır konuşuyoruz ve benim için değerli biri ve bana sürekli ' çok tatlısın, yerim, karşımda otursan saatlerce yanaklarını sıkarım ' diyor.
Neden diyordur? arkadaşça birşey mi bu? yoksa sevdiğinden mi?
Bir erkek neden bir kıza sürekli ' çok tatlısın, yanaklarını sıkmak istiyorum ' der?
Cevapla