Yabancı dil öğrenmek için yabancı biriyle sevgili olur musunuz?


Normalde sevgili flört etmezken, sırf ingilizce öğrenmek için mi öyle bir pislik yapacagim (!)
Elhamdülillah kendimi helalime saklarım, ne para , ne kariyer ne de mevki önemli. İlla edep illa edep.
Zafere giden her yol mübah değildir. Dogru şekilde de öğrenen çok insan var.
Olmam, saçma zaten. Bir sürü eğitmen, yabancı dil kursu vs ne güne duruyor
Mecbur deyilsin dil ögrenmek için ama iyide olur yani. zamaninda çok yabanci kadin tanidim ve faydasini çok gördüm. bu sayede yabanci dil ögrendim
Dil dile deymeden, dilmi öğrenilirmiş?🙂
Gez dünyayı. 7 ülkede 7 sevgili, 7 yıl yaşam harca, 50 yıl kazan🙂😊
Cevap
33Cevap
Evet yabanci dil icin illa dil dile degecek degmeden olmaz :)
Hayır be ama yabancı sevgilim oldu daniel ortak bir çok noktamız vardı
Iyi fikir bunu hiç düşünmemistim😂😂
😂😂ay nolur olll😂
😂😂deli
Geçmiş olsun 😔
Bu karaktersizlik olmazmi onca kurs egitmen ögretmen vs dururken neden sevgili yapim ki yabanci dil icin
Hayır, çıkar için böyle bir şey yapmazdım sevgili olmak yerine yabancı bir arkadaşla konuşmayı da tercih edebilirdim
Olmam açık ve net. Hayatıma alacağım kişiden ne koşulda olursa olsun hoşlanmam gerekiyor.
Olurdum herhalde, gerçi öğreten hocalar kurslar var ama sevgilim kadar etkili olmayabilir
Olunmaz, hayatına yazık üstelik sevmiyorsam çok saçma olur.
bir dil öğrenmek için sevgili yapmadığımız kalmıştı zaten. Hayır olmam.
Arkadaş olarakta öğrenebilirim sevgili olmaya gerek yok kendi açımdan.
Eğer yabancı dil öğrenmeyi çok isteseydim yapardım ama karşımdakinden de saklamazdım
Sırf bunun için sevgili olmam. Arkadaş da olabiliriz kabul ederse..
Onun diline ilgi duyuyorm zaten ve oldum ama sırf dil icn değil tabiki
Italyanca🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Hayır, ama yabancı birisiyle birlikte olursam dilini öğrenirim
Olurdum eğer etkilenseydim fakat sebebi yabancı dil öğrenmek olmazdı
sevgili olmaya gerek yok ya ben bizim mahalledeki suriyelilerle arkadas oldum arapca ogrendim sksjshsjs
Neden olmasın zenci olabilir amerikan aksagani merak ediyorum
Yabancı diline göre ve kızın yaşadığı ülkeye göre değişir bence İngiliz olduğunu ve İngilizce öğreneceğinizi düşünün ve İngiliz olduğu için parası da sterlin yani değerli bunun ilerisi de var :)
Kesinlikle hayır sonuçta duygularıyla oynuyorsun bu kadar basit olmamalı
Dil dile değmeden yabancı lisan zor ogrenilir bro 😃
Hayır onun için bir sürü programlar kitaplar var be gerek var sevgiliye
Az önce bir hanımefendi bu sorunuza olabilecek en güzel cevabi , soru olarak paylaşmıştı.
Bir diploma, bir ehliyet, alabilmek için hayâmizdan, iffetimizden, namusumuzdan vazgeçtik.
5 kuruş kazanabilmek için kendimizi mal yerine koyduk.
3-5 iltifat için bedenimizi sattık, bedenimizi soyduk.
Bir makama gelebilmek için binlerce yetimin hakkına girdik, torpil yaptık.
Deger miydi...
Sevgilim yoksa olurum :D
Hayır olmazdım
Hayır bunun için sevgili olmak şart değil arkadaş da olunabilir
Böyle bir şey çok zor,
Çok mantiklı karar olurdu derrim
Gerekmez ya simdi ki kurslar var ne sevgilisi ya
Hayır asla. Kursuna giderim çıkar için sevgili yapmam.
Aaa hayır tabii ki yabancı dil eğitimi alırım sevgili olmaya ne gerek var
Bu kadar kolay mı oluyor böyle şeyler? İlginç..
Yargılamak bana düşmez tabii ama Allah doğru yolu gösterir inşallah..
Olurdum valla. Sonra belkide ona aşık olurdum
Saçmalık sevgili olmam ki. Arkadaş sadece..
Olunabilir ama sonra is ilerliyor tabi...
Hayır, insanları kullanmak aşağılık bir dudurmdur.
Tabiki olmam çok sakma bir şey
Artık yabancı bir dili ponçik beynim kaldırmaz 😂
Bir insanı öyle kullanmayı tercih etmem
Gerek yok
insan kullanmam asla ihanet
Dil dile değmeden olmaz mantığı 😂
Olan puştlar var tanidigim
Yabancı sevgili mi? hani nerde? 🙄
Ben varim
Vatandaşlık var mı 😂
Var tabikide
Aa hadi ya özelden yazsana jskshd
Bunu yapabilmek icin mal olmak lazım.
Kullanmak okur bu son derece çirkin bir şey.
Olmam saçma bir durum
Kurslar bunun için varken olmam
Evet olurum
Yok yav
Olurum da evlenir im de
evet çünkü dil dile değmeden dil öğrenilmez 🤣🤣
Var benim öğretiyor bana aşkım çok tatlı 😍😍😍
Bende ogretirim hem tatli hemde yakisikliyim
Sen nerdesin
Şu an rusya
Rusçamı öğreteceksin bana
Evet
Tamam hadi başlayalım
Beni Takip edermisin
O nası öğreticek bana türkçe biliyo mu
olurum tabi :)
#emirhancankir1
Dil olmadan nasil olacak
Ahlâk herşeyden önemli.
Hayır
Olmam olamam
Olmam
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar