AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Bazen bende kendi kendime çekiyorum belki de ondandır
Bence bu seferligine çocuğunun hatrina affet. Ama sen bilirsin yinede.
Biraz daha süründür. Hamilesin ayrılma yazık olur. Ama itiraf edene kadar süründür affetmr
Koy kapının önüne acıma hiç. Bundan ne eş olur nede baba olur
Keşke kim olduğunu öğrenip öyşe hesap sorsaydın acı bir durum
Allah akıl. fikir versin. Çözülemeyecek bir durum degil. Bence biraraya gelip konusun. Evlât ve istikbal söz konusu. Belki mantıklı birşeyler söyler sana. Ama hata 2 olursa uzatma bence
evine dön kardeşim yapmış bir ahmaklık eğer resimlerde birisi ile birlikte olurken falan çekmiş olsaydı eyvallah derdim sana ama bu yaptığı ergence bir hareket...
Aldatmış işte, daha bu yolun başı. Şimdiden başlamış aldatmaya şutla gitsin
çocuk için affetmeni öneririm babasız büyümek çok kötü birşey kendimden biliyorum.
Yani mutsuz kavga vs içinde büyümesi daha mı iyi?
@Secretgirl_11 kocana bir şans daha vermenden bahsediyorum tekrar aynı yanlışa düşerse kesinlikle affetme ama çocuğunu babasız büyütme hakkını da kimse sana veremez bence sadece çocuğun için bir şans vermelisin devam ederse ayrıl gitsin.
Kocammı yokki🤔benim demek istediğim bu şekilde mutsuz tartışmalı ortamda büyütülmesi mantıklımı yani ayrılmamak için sebep çocuk olmamalı
@Secretgirl_11 çocuk evlilikde bu kadar önemsiz bir rol ise o çocuğu yapmayacaksın o zaman kimse çocuğuna hem anne hem baba olamıyor malesef kişisel arzularınız gururlarınız yüzünden bir bireyin hayatını mahvetmeye hakkınız yok bu kadar net.
Şey ben soruyu soran değilim 🙄bende ayrı büyüdüm yorum dikkatimi çekti o yüzden yazmış bulundum
Af diliyor özür diliyorsa ve ilk kez olmuşsa affet, ama ne acıki affetsende hiç bişe eskisi gibi olmaz eminim buna ilişkiniz adına çok üzüldüm.
Pusuya yat bekle illaki açık verecektir
Sakinleştirin arkadaşı..
İlk defa görmüş gibisin?
Affet. Herkes hata yapabilir. Bu kadar büyütme. Hamilelikte stres iyi değildir. Doğacak bebeği düşün.
kim bilir hangi sirfintiyla oynasmis kanibozuk s. tiret ondan bir bok olmaz erkek orrr.. pusu sadece
Kocammı yokki🤔benim demek istediğim bu şekilde mutsuz tartışmalı ortamda büyütülmesi mantıklımı yani ayrılmamak için sebep çocuk olmamalı
Ne yaparsak yapalım yetinemiyoruz ve bu yasadığın son artık hepimiz için kaçınılmaz onun için sana öyle yap böyle yap diyemem çünkü hepsi aynı
Olur öyle şeyler arada kafası bulanmıştır pişman olmuş affet bebeğiniz olacak
ne bekliyordun evlilikten
yıllarca itaat mi
?
Biraz daha sakin olmalı fevri kararlar yanlışa sürükler sakince düşünün
Yazık olmuş be insan hamile eşine yapar mı böyle birşeyi
Hamilesin deli olma git barış bir daha oyle bsy yapacagini ummuyorum.
Abuk sabuk insanlarla evleniyosunız sonuç bu oluyor
Tamam hata yapıyor olabilir ve yanlıştır. Ama bebeğiniz için lütfen sabret. Çocuğu elinize aldığınız da bu durumlar eminim değişecektir.
Ne var bunda adam biraz eğlenmek istemiş arada ufak kaçamaklar evliliğin tadı tuzudur ben mesela eşimi paylaşmak isterim biraz olgun düşünelim lutven
Bunu affedersen yarın yatakta basarsın yine affetmek zorunda kalırsın
Ajan angela valdes gibi kadinsin bravo bence affet bir sey oldugunu sanmiyorum
eşim hamileyken ben de benzer şeyler yapmştım ve köpek gibi de pişman olmuştum :(
Aldatmış ben kendi fotolarımı çekmiyorum neden çünkü birine yollamıyorum o yolluyor 😁
Öfkeyle kalkıp zararla oturma derim sakin ol lütfen
Atmıştır birine. Pişman olmuştur muhtemelen. Sen de affet ve evine dön
Aylık hamilesin uzatılacak bir durum olarak görme huzurunuzkacar
Üzücü. Hamilelik dönemlerinde illa oluyor böyle şeyler. Biraz daha sürtsün burnu...
atılabilir belki eşine normal zamanda öyle bir foto ama bilemedim şimdi.
Zor bir durum ne desem bilmiyorum iki ucuda boklu değnek Allah yardımcın olsun
Doğacak cocuğunu düşün, sonuç olarak bir resim aldatma yok bişey yok
Maalesef eşin, kendini bilen biri değil...8 aylık hamile kadınla ilişkiye girmek ne demek?
Sakın affetme gene yapar benim babam d annemi aldatıyor galiba şüpheleniyorum ama annem çok saf
Sende çok fesatsin
böyle bir şeyi affetmek ikinci bir aldatmaya izin vermektir.
Bence yorum yapilamayacak kadar hassas bir konu. Isin ucunda yuva var. Ama suphede var yani
Karşına alıp konuşmaktan başka birşey gelmez elinden
Ne yapacan biraz süründür sonra affet.önce kime gönderdiyse onu engellettir.
Utanıyorum diyorsa bir bokklar yemiştir maalesef bir kere book yiyen o boku devamlı yer
Watsaptan gönderdiğine kesin eminmisin yoksa düşüncedenmi ibaret...
baska yollarla ihtiyacini gorebilir.. abartma o kadar.. sanal yapmistir
Hamileyken nasıl ilişikiye giriyorsun bebeğini hiçmi düşünmedin bencil kadın...
Herkesin başına gelecek bişey sen ondan önce bişeyler yapmadın mi?
Yapmadan önce düşünseymiş hem yapıyo hem ağlıyo bu ne böyle bide 8 aylık hamilesin yani
adamın canı başkasını çekmiş ya boşanacaksın ya affedeceksin çok ta seçeneğin yok
Oo yaklaşmıyorda demiştin aldatıldın geçmiş olsun
Affediceksen de bu kadar kolay olmamalı
Olan olmuş zaten, üzülme.
Whatsaptan gönderildiğini nasıl anladınız
Aklın varsa yuvanı yıkma
Vardır mutlaka bir pisliği
Kendin icin degilsede o cocuk icin affet
Neyin fotoğrafını çekmiş peki
o naneyi yemeden önce düşünseydi bırak sürünsün
Evli Erkeklerin %95'i aldatır
Seni aldatıyor boşan bence
Hesabını sor herşeyin