8 aylık hamileyim ve eşimin telefonunda kendisini uygunsuz çektiği bir fotoğrafı yakaladım ne yapmalıyım?

Merhaba 2 senelik bir evliliğim var. 8 aylık hamileyim ve hamileliğimin başından beri eşimi hiç ihmal etmedim. Sırf dışarı sarkmasın diye her fırsatta birlikte oldum. Ama eşim yaklaşık 2 aydır yatakta bana ne adam akıllı sarılıyor nede birlikte olmak istiyor. Ben yanına gidiyorum sorduğumda ise korkuyorum hamilesin diyor. Dün gece hiç huyum değildir ama telefonunu kurcaladım. Eşim sabah 9 akşam 10 çalışıyor. Beni aramaya fırsat bulamıyor fakat iş yerinde kendini uygunsuz bir şekilde fotoğraf çekmiş. Galariden silmiş. Ama Google hesabı yedeklediği için ben bunu dosyalarımda buldum. Akıl edipte ordan silememiş. Whatsapptan çekilip birine gönderilmiş ve silinmiş. Kime gönderildiğini bilmiyorum. Beynimden aşağıya kaynar sular boşaldı. Uyuyordu onu nasıl uyandırdığımı bilmiyorum. Bağırdım çağırdım evden kovdum gitmedi. Miğdem bulandı. Bir ay sonra baba olacaksın sen nasıl bunu bana yaparsın ne istedinde yapmadım dedim. Ama inkar etti yapmadım öylesine çektim bunu kime gönderebilirim dedi. Tabiki inanmadım çünkü görülen köy klavuz istemez. Ağladı sabaha kadar yanımdan ayrılmadı. Özürler diledi. Gündüz olunca bende eşyalarımı toparlayıp annemin evine geldim. Ben bu acıyla nasıl baş edicem bilmiyorum. Şimdide affet çok pişmanım senden utanıyorum gibi cümleler kurup mesaj atıyor. Ne yapmalıyım?
8 aylık hamileyim ve eşimin telefonunda kendisini uygunsuz çektiği bir fotoğrafı yakaladım ne yapmalıyım?
Cevapla