Sinekten bile kıskanacak insanlar var :D Her şeyin ortası güzel. Kıskanç olmayan insandan hayır gelmez eyvallah ama pireyi deve yapan insan hep huzursuzluk çıkarır. Aşırı kıskançlık ilişkileri hep tatsızlaştırır.
Ben katlanirim seviyorsam herseye katlanirim yeterki oda beni sevsin ❤❤
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Onun var ya burnunu ısırırim ne kadar tatlı birşey lan bu böyle 😂😂😂 hemen birtane bana da bulun ya çoksel lan😍 tabi benimki kız olsun o detayı unutmayalım 😂😂
Ahahahshajajah bu kesin planlanmıştır, ciddiyde baya komik bu raddede olan kıskançlıkların sebebi anneyle işgili oluyo genelde küçük yaşlarda annesinden bir sebepten kopan insanlar bu eğilimi gösteriyor. Bende kıskancımdır ama dozunda
Hayır tabiki ne alaka? Kediyi bile kıskanıyorsa 😂😂😂 daha sonra eve hapseder bu kişi. Dışarı çıkma kimse seni görmesin. Baban ve erkek kardeşini bile kıskanır kediyi kiskandigina göre. Böyle biri varsa uzak dur.
Okurken midem bulandı. :) Birde bu benim erkek arkadaşım olsaydı diye düşüneyim dedim devreler yandı. Yok böyle birisinin hayatımda tutunma şansı yok ki kıskanabilsin.. :)
Asla bu şekilde durumu kabullenici tepki vermezdim. Bu ne ya tamam aşkım sen nasıl istersen aşkım yok aşkım aman aşkım. Kadınların kendilerini bu duruma düşürmelerine anlam veremiyorum!
Bayağı bir gülüp "Saçmalıyorsun. Bir ruh hastasıyla olacaksam bile bu, Can Manay gibi biri filan olsun bari. Seninki hiç çekilecek türden değil çünkü." der ve ayrılırım."
Ben öyle biriyle karşılaşırsam onu kendinden hemen uzaklaştırırım. Onunla bir daha görüşmem. Öyle insanlardan uzak durulmalı, kafayı seninle değil, birilerini kıskanmakla bozmuştur o.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu gerçek değil bir uygulama ile yapılmış ap açık ortada
En İyi Cevaplar