Sevgilim hırsızlık hastası çıktı, beni herkese rezil ediyor! Sizce ayrılmalı mıyım?

Bu bir hastalık kesinlikle kendi istekleriyle yapmıyorlar onu baştan belirteyim.
Sevgilimle 4 aydır beraberiz. Buluşmaya her gittiğimde bir şeylerim kayboldu. Makyaj malzemesi veya mendilim kayboluyordu. Artık kafayı yeme noktasına geldim. Sonra toplu arkadaş buluşmasında herkesin bir şeyleri kaybolmaya başladı.
O zaman anladım hırsız maalesef benim sevgilim çıktı. Sordum inkar etmedi meğerse hastaymış. Uzmandan yardım bile alıyor ama işe yaramadı.
Artık bütün arkadaşlarıma rezil oldum.
Buluşmaya bile yanımda hiçbir şey götürmüyorum. Sinir oldum.🤬

Sizce hırsızlık hastası bir sevgili terk edilmeyi hak eder mi?
Sevgilim hırsızlık hastası çıktı, beni herkese rezil ediyor! Sizce ayrılmalı mıyım?
Sevgilim hırsızlık hastası çıktı, beni herkese rezil ediyor! Sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla