
aşık olmadan bedeni arzulamak baska bir şeydir. o tek gecelik dir ve tamamen heves dir. ve hevesler daima geçicidir.

Aşık olduğum zaman bedeni arzularım. Tabii farklı olaylar da var yani arzuladığı bedene aşık olan bir insanı da yargılamak olmaz. Gayet normal bir durum olarak bakıyorum iki şekilde de.
Aşık olmadığım bedeni arzulayamam
Bir insanı arzulamak için aşık olmaya gerek yoktur ancak aşık olduğun insanı arzulamanın verdiği hazzın tadı ömür boyu damakta kalır.
Aşık olduğum birini arzularım, bedenine göre aşk bana uymaz.
Cevap
13Cevap
Aşık olduğumuzda bedeni arzularız
#emre00
Aşık olsam bile beden ikinci planda benim için
Aşk olmadan bedeni arzulamak bana çok saçma geliyor, fakat bu durum genelde erkeklerde olan bir durum ve onlar için normal birşey aşk olmadan bedene sahip olmak. Biz kadınlar daha duygusal olduğumuz için sevgi aşk olmadan beden arzulamayız.
çok düşündüm ben de bu soruyu, sanırım önce bedensel çekim oluyor ondan sonra aşık oluyoruz
Asik oldugumda arzukarim, arzuladigim icin asik olamam.
Bedenini arzuladığına aşık olunmaz, ilk seçenek bedense beden olarak kalır ve bu çok iğrenç..
Aşık olmak insanın elinde olan bir şey değil. O yüzden bence bedenle ilgisi yok :)
Aşık olduğum adamı arzularım. Gelip geçici şeyler bana göre değil.
Aşık olduğumda arzuluyorum
Aşk, görsel başlar
Aşık olunduğunda bedenin arzulanmasıdır normal olan:)
Aşık olduğumda
bedenini arzularım.
Sadece mutlu olurum. Hem ruhen hem bedenen 🙂
Sevdiğim insanı
Aşık olduğum kişinin bedenini
Aşık oldugumda arzularım
Aşk gözde başlar peniste biter.
Sabah sabah sakıncalı sorular bunlar 😂😂😂
aşık olduğumfa arzularım
aşık olduğumda bedeni arzularım..
Aşık olduğum kişiyi arzularım
Gerçekten sevdiğimi arzularım
Aşık olduğumu arzu ederim
Aşık olunduğunda da beden arzulanır d :
Asik oldugumla.
sevdiğimi arzularım
Aşık olduğumda
Aşık olduğumda.
Aşık olduğumda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar