Aşığım sana doyamıyorum
Ne de güzelsin bakamıyorum
Seni sevmeye kıyamıyorum
Bu ne büyük aşk anlamıyorum.
Ne de güzelsin bakamıyorum
Seni sevmeye kıyamıyorum
Bu ne büyük aşk anlamıyorum.
vaaaaar ama keske olmasa keske biran once ciksa aklimdan kalbimden...
Cevap
5Cevap
Nö yok keşke olsa 🙁😀
Evet var <3
Evet var ama anlamıyor
Hayır yok :)
Yok çok şükür
Yok be pampa
Var.🙈
Yok ne yazikki
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar