2 saattir sinirden hüngür hüngür ağlıyorum salak gibi. Değersiz hissediyorum gün içinde yazmıyor bile son 1 haftadır. Demin tam düzeldim dedim sevgilim kizmiyorsun dimi dedi niçin dedim. Pek yazamıyorum sana gün içinde falan dedi. Unutuyor musun vaktin mi olmuyor dediğimde her ikiside aslında dedi sonra ss de ki konuşma oldu. Bir yandan yazmicam dedim sonra salya sümük içinde onun yüzünden ağlasam bile sana ihtiyacım var dedim. Şu an uyudum sanıyordur büyük ihtimalle hala kendimi tutamıyorum ağlamaktan. Zaten nerdeyse 3.5 haftadır gorüşemedik yarın akşam buluscaktık ama gün içinde takmıyor bile hep meşgulüm diyo napmaliyim?
Sevgilim gün içinde yazmıyor sinirden ağlıyorum artık napcam?
Bence iyi gecelerden sonrası gereksiz olmuş. Ben olsam yarın buluşunca normal zamandaki gibi morelim iyi bir şekilde vakit geçiririm. ayrıldıktan sonra wp de o nasıl sana geç cevap veriyor yazamıyorsa sende ona aynısını yap. Yani o sana nasıl gelirse sende ona öyle git. Ya tamamen kaynedersin ya da tamamen senin olur eğer duyguları varsa kaybetceğini sanmıyorum. Kaçan kovalanır
Tatlım. Sana bir sır vereyim: Birisine ne kadar duygularını belli etmezsen o kadar çok kazanırsın. Eğer karşındakine olan sevgini son tanelerine kadar belli etti isen, geçmiş olsun. Bir zaman sonra bu sevgi insanı küstahlaştırıcak ve kaçmaya başlicak. Kaçan kovalandıkça soğumalar sıkılmalar giricek işin içine...
Sende o şekilde davran takma gün içinde ondan daha değerli işlerin varmış gibi yap mesela ya da en kolayı yol ver böyle biri için değeceğini sanmıyorum en fazla 1 2 hafta üzülür düzelirsin zaten ondan önce de hayatın vardı sonuçta 🙃
En İyi Cevaplar