Seninle sevgili olmanın artıları mı daha fazladır, eksileri mi?

Seninle sevgili olan hayata mı küser, daha çok mu bağlanır? :D Ben hiçbir şeyin garantisini veremiyorum ama üzülsek de birlikte oluruz. Tabii düşününce eksileri daha fazlaymış gibime geliyor :D
Seninle sevgili olmanın artıları mı daha fazladır, eksileri mi?
Seninle sevgili olmanın artıları mı daha fazladır, eksileri mi?
Cevapla