Öpüşecek birini aramadk , bizim için ölsün de demedik, hani biraz sevse üstünü biz tamamlardik? Biz yanlısı nerde yapıyoruz?

Neden hep hatır gönül tanımazlar çıkıyor karşımıza? Biz nerde hata yapıyoruz?
Öpüşecek birini aramadk , bizim için ölsün de demedik, hani biraz sevse üstünü biz tamamlardik? Biz yanlısı nerde yapıyoruz?
Cevapla