AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
167Cevap
Bence şans vermelisin ve değişimi gözlemelisin. Değişim olmazsa zaten boşanırsın ha bugün ha yarın ama eğer değişirse evliliğin kurtulmuş olur. Allah yardımcın olsun canım :(
Affetmemeni canı gönülden isterim. Bu bir karakter (sizlik) bozukluğudur ve bir insan bir kere yapabildiği bir şeyi tekrarlayabilir. Midesi almış ve aldatmışsa bir dahasını kendine yaptırmamalısın. Bazı şeyler affedilmemeli. En önemlisi bu karakterdeki bir kadın ne sana eş ne de çocuğuna iyi örnek bir anne olabilir... Naçizane fikrim Umarım doğru kararı verebilirsin
Ne olursa olsun o cocugu yaparken düşünmemişmi seni yernde olsam yüzüne bakmam ayrılırdım ihanet bu insanın kalbini gururunu herseyini yıkar geçer düşman başına vermesin cok zor
Ayrıl geç. Çocuğun anne babası ayrı büyüyen ilk çocuk olmayacak.
Karın 25 yaşında ve 3 yıllık evli halinizle seni aldattıysa bu işin devamı gelir. Bitir kurtul yol yakınken.
Aldatmak ayrı bir iğrençlik ama bir insanı aptal yerine koymaya çalışmak ayrı bir iğrençlik.10-15 nedir ya? Ayrıca 3 senede daha bir insanı tanıyamazsın bile neyini sevmeyeceksin?
Çocuk var ustelik kendisi de soylememismecbur kalinca itirraf etmis. bunu insan yerime dahi koymuyor koysa soylerdi ayrilalim derdi.
Hata bir kez olur bence 10-15 defa olan hata değil tercihtir.
Ewela cok gecmis olsun cok zor bı durum we her zaman süphe edıceksınız kuruntulu olucaksınız bunu uzman bir psikolog ile asabılırsınız hayatta en cok korktugum sey aldatılmaktır bunu yasamaktansa ölmeyi yeglerim ama kızınızın mutlulugu icin mutlu olmasanızda mutluyumu oynamak zorundasınız temel sarsılmıs ama kızınızın gelisimi we mutlulugu icin bu oyunu dewam ettirmeniz daha güzel olucaktır
Bazı kadınlara anlam veremiyorum. bir tane neyinize yetmiyo bee namussuzlar. ( Erkek içinde geçerli )
bir daha yapacak olduğunu unutma bir kere yapan bir daha yapar ben olsam affetmem delilleri kaybetme sakın o kadını boşarsan nafaka ödemek zorunda kalmazsın öyle birine kızını vermek zorundada kalmazsın mahkemeye delil lazım
Bir yakınım affetti hayat kendini eziyet oldu. Çok zor bir durum Allah yardımcınız olsun ben affedin diyemem, affetmeyin de diyemem kalbinizi dinleyin, Allaha sığının.
Delillerin var.
Yerinde olsam çocuğa ilk önce DNA testi yaptırırım çocuk benim mi değil mi ögrenirim. Çocuk benimse velayetini alır üstüne o eşin dediğin kadına nafaka davası açar süründürürdüm.
G@vat mısınız nesiniz ya? Hala bu kadınla nasıl miden alıyor? 2 yaşında kızını da al kendin bak. Böyle kansızlara çocuk da emanet edilmez. Kendi gibi yapar çocuğu da. Al kendin yetiştir çocuğunu.
tersi olsaydı ne olurdu eşin affedermiydi
o yüzden aldatma bir sefer değil 10-15 kere olmuş bu hoş bir durum değil fakat kendin karar ver biz ne söylesek boş
Boşan sen iyi ve temiz kalpli birisin bence seni kızını düşünse yapmazdı... Artık insanlara zina ne kadar kolay geliyor... Başka biri olsa katilde olabilirdi sen gayet mantıklı ve olgun yaklaşmışın Allaha havale et boşan ondan eş anne olmaz..
Kendin düşün, bir büyüğüne ya da psikoloğa falan danış. Psikologlar hem sizi hem de çocuğunuzu göz önüne alarak sağlıklı bir karar vermene yardımcı olurlar. Buradaki görüşlereyse aldırma, ne demişler; bekara avrat boşaması kolay...
İnşallah hep mutlu olursunuz 🤲🏻 Gönülden yazdığım nadir yorumlardan...
Size çok teşekkür ederim. Bütün yorumları okudum. Evet, belki kaldırılamayacak bir şey ama küçük kızım için her şeyi geride bırakmak istiyorum. İnşallah siz de mutlu olursunuz hayatta.
Amin inşallah
Allah kimsenin başına vermesin ama gerçekten korkunç bişey
Boşanırdım ben affetmezdim ama bir yönden de kahrolurdum
Çünkü onu yapacak bir durum yoktu ben kendi açımdan düşünüyorum
Birinciyi yapan belki ikinciyi yapmaz ama ikinciyi yapan artık hep yapar. Siz üzgünken anne baba arasında sağlıklı iletişim olmayacak bence ayrılın kızınızı güzel bir sevgiliyle büyütürsünüz umarım
Bunu yapan bidaha yapar eğer aldattığı kişi ile arası bozulmasaydı yaptığı şeye devam edecekti ihanet affedilmez kardeşim kızın böyle bir anneyi hak etmiyor
Katilini affeden her insan, tekrar ölmeye mahkumdur.
Güzel sözmüş.
Kimin sözü acaba bu?
Şimdi affetsen 2 3 sene yapmasa ilerde bidaha yapacak senın guvenini kazanıp emın ol. Anlasilan bir penis az gelmis doyumsuzmuş 😉
Hata dedigin 1 hadi bilemedin 2 defa olurda 10-15 biraz fazla degilmi? Seviyorum demeside ayri bisey zaten.. Cok zor durum ne desem bilemedim allah yardimcin olsun
zaten bu devirde sevince de aldatabilenlerin devri olmuş,
sevgiyi ağıza sakız etmişler kullanılmış o... r bile daha temiz kalmış şimdiki seviyorum seni deyişlerin yanında.
Böyle bir duruma düşmeyi hiç istemezdim ama böyle bir durumda direk kapının önüne koyar kızımında yüzünü bile göstermezdim ne hali varsa görsün umrumda olmazdı
Nafaka da vercen mi sen buna şimdi yoksa delillerle vs bu tarz şeyler engellenebiliyor mu. Ne iğrenç insanlr var ya..
Hocam ne kadar geniş birisiniz vallahi bravo. 10 15 defa vaybeee sizin sayenizde hanımınızda genişlemiş.
Karının senı neden aldattıgını sebebplerını ögrenerek , onunla daha fazla ılgılenmen lazım. Ona bır sans daha ver ev yapmak kolay degıl.
Orasını sen bilirsin eger güvenemem birdaha diyorsan boşuna affetme daha yaşında küçük ama çocukda var bilmiyorum güvenmeye çalış güvenirsen barış
Gerçekten affetmeyi düşünüyor musunuz? Aldatan insan hiç şüphesiz bir kez daha aldatır. Ve kendine saygısı olan bir insan asla affetmez.
Bir kadın başkası ile yatıyorsa ve 10-15 diyorsun ki bu çok büyük bir suç o zaman kızını yanına alıp ayrılacaksın böyle surtük bir annesi olacağına hiç olmasın daha iyi hatta araştırsan bile çocuğun senden olmadığı kanaatına da varırsın.
Yahu sen ne anlatıyor sun Böyle bir halt yemiş sende hala affetmek den bahsediyor sun çıkmış birde anlatıyor sun yahu boşan kalkmış burda affetmek den bahsediyor sun o adam bunları sana anlatırken gebertmedim mi sen hala onu nasıl dinledin
Kardeşim sen iyimisin? aldatmış diyorsun affetmelimiyim diyorsun.. affetmeyi aklının ucundan bile geçirmek seninde sağlıklı birisi olmadığını gösteriyor.. herşeyin affı olur aldatmanın olamaz.. umarım trolldur!
Ben affetmezdim senin yerinde olsaydım. Eğer affedersem kendime olan saygımı da kaybederim. Eğer o ortaya çıkmasaydı seni aldatmaya hala devam edecekti. Eminim kızından ayıracaksın diye korkudan yalvarıyor sana
Seni aldatırken de bir çocuğunuz vardı o bunu düşünmedi ben olsam asla affetmezdim
10 15 kez cinsel iliski ne demek😳😮😢😢? Ciddiysen kalp dayanmaz. Sana bunu yapabilen bir kepaze. Namussuz. Harami helali düşünmeyenden eş mi olur. Baskasi gel dese ona da verir
Ne affetmesi hocam bir kere değil 15 kere aldatmış seni affı olurmu bunun eğer affedersen kendine birde cila al boynuzlarını cilalarsın
10 15 defa aldatmış ve en acısı cinsel ilişkiye girmesi kesinlikle affetmemelisin gerçekten bunu düşünmen bile hata olur
SAKIN AFFETME.
Bir kere yapanı geçtim 10,15 kere yapan yine ve yine yapacaktır. İnsan 7 sinde neyse 70 indede değişmez
Aldatan bir daha aldatır boşa düştüğünde veya sende istediğinş bulamadığında bu ne herkes aldatma meraklısı
O kendini bir halt sanan hepiniz aynısınız diyen kadınlar gibi demiycem ama yaptığı da affedilecek bir sey değil eğer seninle evlenmeden once bunu yaptıysa affet ama evliyken bunu yaptiysa kusura bakma ihanet eden bedelini öder
Sana ayrılman gerektiğini söylüyorum başka bir şey söylemiyorum. Hatta dava aç çocuğunu ona verme. Neyse yine de sövmicem
Oku bunu
Çok zor bir durum erkek olarak içine sindiririm diyorsan affet derim ama başka yapacağına nasıl emin olabilirsin ki
Kesin kanıtlar var boşa gitsin kızın daha küçük birşey anlamaz ama eğer zorla devam ettirirsen mutsuz bir ailede büyür.
Eşinin bir şansı asla olmamalı ama ortada çocuk var o yüzden iyi karar vermen gerek. Sen ne kadar affedersen et her zaman şüpheyle yaşayacaksın
Bence bitirmen lazim sana saygisi sevgisi olsa zaten bunlari yasatmazdi
Ayrica hicbirzaman guvenin olmayacak ona karsi
10-15 kere aldattıysa bu bir hata değil bilinçli bir eylemdir..
Bide iliskiye girmis kac kere aptalmisin?
Tabiki bosanacaksin tiksinir insan be sogur sogur !
trollll ifşa
forum.donanimhaber.com/karim-beni-aldatti--6294397
Lanet olsun yazdığım onca kelimeye.
@BencilPislik ^^
O herkese göre değişir unutabileceksen affet ama zor ben olsam senin yerine bosarim hiç dinlemem bundan sonra aldatmayacağı ne malum, senin bildiğini öğrenince yuva dağılmasın hesabı yapıyor aynı şeyi sen yapsan tepkisi ne olurdu sordun mu
Bu durumu yaşamayan doğru cevabı veremez. Sen buradakilerin ne dediğine bakma. Yüreğini ve vicdanını dinle.
Ben olsam Boşarım çocuğun velayetini alırım ikisi hakkında maddi manevi tazminat davası açarım.
Ayrılmalısın 🤦🏾♂️allahım koru bizleri insallah evlilikten soğuyorum ya
Hemen boşanma davası aç. Çocuğu talep et. Sende kalsın. Ona annelik edemez. Ayrıca yüklü tazminat talep et.
Bir daha yapmayacağı ne malum 10 15 kez bide o kadın çocuğuna annelik de yapamaz boşan velayetinide al kızının düşünme bile
Düşünmen hata kardeşim ayrıl hemen. Bir defa yapan durmaz.
Bir kadın sorusu da vardı böyle. Yuva yıkmak kolay yapmak zordur. İkinci şans neden olmasın diye düşün öncelikle
Yuh 10-15 kez birlikte olmak ne demek? Adnan Ziyagil is you?
Afetmeyi aklinin ucundan bile gecirme ve bebegini kesinlikle onada vermme kendin veya annenle buyutebilirsin.
Zor bir konu gerçekten. Bence bir psikoloğa gidin. Size en iyi o yardımcı olacaktır.
Allah yardımcın olsun hıkaye yeşilcam senaryosuna meydan okur tarzda ilerlemıs
Gerçekten durum çok zor Rabbim yardımcınız olsun :( 2 yaşında evladınız var görmezden gelin dicem ama aldatma bu başka bir şeye benzemez , tekrar aynı şeyleri yaşamak korkutucu :(
Seven yapmazdı kızın için ayrılmaya bilirsin eşine karın gözünlede bakmıya bilirsin ama kızın anasız büyümesin boşanöa ama o kadınada eşin gibi davranma derim