AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
167Cevap
ben afetmem neden afedeyim kendi sorumluluklarını yerine getiriyon eşine ailene bakıyorsun seviyorsun onu ama o karşılığında seni aldatıyor olmaz sana kalmış orası ama ben afetmem
Aldatan bir daha yapar ancak bu şekilde evliliğin devam etmesi daha hayırlıdır araya mesafe koy sakın çocuğunun yanındakavga etme suratını asma ayrılırsan size birşey olmaz çocuk perişan olur ortalık boşanan çiftlerle dolu
🙄ha bir kez ha on hiç farkı yok. Mide kaldırmaz bunu. İlişkiniz zaten bitmiş ki.
Yakalanmasaydı devam ettirecekti pişman olmadan bilemedim ne yapsan hakkında hayırlısı olsun.
Dostum affetme güven tek kullanimliktir hakim sizi tek celsede boşar ve bu şeyle yaşayamazsın affedersen elbet bir gün patlayacak ve aranızda sorunlar olmaya başlayacak bu arada allah bağışlasın kızınıda ama ben öyle derim kendin bilirsin
Affet gitsin be kızın için annesiz kalmasın yavrucak
Evlilik kutsal bir olay. Ama bu yaşanan unutulmaz bence. Allah yardımcın olsun.
Sen o kadının yüzüne tiksinmeden bir ömür basil bakacaksın
İkinci olursaaa peki ne yapacaksın özür dilemesini mi bekleyeceksin
İkincisi olursa o zaman düşünürüz.
Ne affedilecek, ne de konuşup düşünülecek bir konu bu...
İyi sabır etmişsin. Başkası olsaydı öldürürdü adamı.
Affedersen tekrar yapacak en iyisi boşanmak, kızın içinde bu en iyisi mutsuz bir evde olmaktansa.
Hata olduğunu 10-15 kez yapınca mı anlamış acaba? Ben olsam direk boşardım.
Bu yazıyı alıp kopyalayıp yapıştırmışsın gibi hissettim
Bir kere yapan yine yapar çok üzüldüm inşallah Allah sana sabır ve doğru yolu gösterir
Ve sana vesvese vermeyeyim ama belki iki yaşındaki kızın bile belki senden değildir çok üzücü bir durum
Kesinlikle bitirmek çunki birkez yapan yapmiycam derse yalan soyler
Her şeyi bitirmek. Sen 2 yaşındaki kızını düşünürken o aldattığını göre seni de boşver kendi canından olan bir çocuğa bile merhamet etmediyse dünya yansa daha da olmaz o kadından
böyle hata mı olur olaya ne tarafından bakıcak olursam olayım affedemem. aldattığını belgelerim hem tazminattan kurtulurum hemde mahkeme yararıyla kızımı alır kendi yoluma bakarım taş çatlasın 1 2 yıl zorluk çekerim sonrasında başka biriyle evlenirim
Affedebileceksen? Bir defa yapan niye yine yapmasin?
Oha 10-15 mi? 😯😡😠 motorla yasiyorsun haberin yok. Eve bile sokma o mikrobu.
Bak sadece şu soruyu sor sen yapsan o seni affedermi?
Sakın affetme bir insan 7 sinde neyse 70 inde de odur, devamı mutlaka gelir
Zaten amaci iliski baska ne olcak bir kac. kez iliski yasamis diyorsun ya bu kadinlar varya insani suya goturur susuz getirirler cok sacma ya baska erkekle. iliski yasamasi sen bilirsin genede ☹
Bence aldatmanın nedenlerini düşün sendede hatalar olabilir.
Cocuk olmasa ayrilin derdim ama cocuk icin son bir sans ver
Affetmeyin bir kere yapan gene yapar o yüzden ben zannetmiyorum degişiceni
Hikâye gibi bir şey. Ama buna bir şey demek bilmiyorum çok zor bir durum kalbinin sesini dinle
Her şeyi bitirmek. Sen böyleyken çocuğunda mutlu olmayacak.
Erkeğin aldatılması kadının aldatılmasından çok daha aşağılayıcı bir durum. Bu yüzden tekmeyi bas.
Aldatmanın cinsiyeti olmaz
Ben senin yerinde olsam affetmem çocuğunuzu düşünüyon anlıyorum ama yinede affetmem kolay kolay sevgili olsanız affet ama evlenince yapılabilecek bişey degill
Soğan erkeği o erkeği dövecektin karını da boşayıp kapının önüne koyacaktın.
Yuva yıkmak kolayda yıktığın yuva geri gelmez
Doğru olanını yapmışsın kardeşim umarım pişman olmazsan sana birşey daha demeliyim
Umarım kardeşim. Yuva yıkmak o kadar kolay değil... Buyur kardeşim.
Eşinin Hattını değiştir ödemeli atılmayan sabit hat al paketi en düşük olandan
1 şans daha ver istersen ama affedilecek bir şey de değil benim sevgilimde beni aldattı
affetme 15 kere yapmış
sen olene kadar yaparmış
1 kere olsa hadi neyse
bosa bosa onu gonder geldiyi yere
kizini neyit et al hak etmiyor o kizi
senin sucun degil
Affedersen yine yapar daha temkinli yapar boşan ve delilleri mahkemede sun
Bir kez yapan sürekli yapar aldatanı affetmek aptallık
Ben her şeyi affederdim ama aldatmayı asla affedemem
Tabiki ayrılmalısın. Bir kere yapan bir daha yapar
Her şeyi bitir ayrıl kızınız için gerektiginde bir araya gelirsiniz. Ama böyle bir aldatılmayi sineye çekme uzulürsün
Hep ayni hikaye seni seni seviyorum bidaha olmaz yol ver gitsin ahlak yoksunu bir kadini evinde niye tutuyosun delilleri sun mahkemeye bisa gitsin
Öldür kanka ben olsam acımam ikisinide vururum burda oldu öyle bir olay adam öldürmedi diye herkes pısırık demeye başladı adama namus bu insanlar namusu için yaşar
Abi çok özür dilerim de senin karın ne yapmış be 10-15 kere şey yapmak da nedir vallahi midem çok bulandı , ordu kurmuş resmen Allah öyle birilerinden korusun beni
Affetmek mi sen saçının teline dokunmaya çekinirken millet karının üstünde direkt bosan
Bitir bir kere yapan her zaman yapar belki ogrenmesen devam edecekti.
Sonra niye evlenmiyorsun diye soruyorlar, evli değilim olsamda öyle birini affetmem.
İlişkiye üçüncü bir kişi girdiyse artık fayda gelmez koyver gitsin
Affetmek mi? Böyle birşeyi ciddi anlamda düşündüğünü inanmıyorum. . .
Güzel hikaye..
Dedektif harbi yvşak mış : ) )))))))))))))))))))
Brnce affet bir daha yapmaz sende karına iyi ol brnce senin ondan uzaklaştığını düşünmüş olmalı başka bşrinden medet ummuş
Normal bir insan bu gibi durumlarda böyle düşünüp taşınmaz. Yok şunu mu yapsam, yok dedektif mi tutsam demez.
Bunun şüphesinde dahi ortalığı yıkar.
Bu sadece bildigin ortaya çıkan bilmediklerin çok fazla tazminat aç boşan al çocugu ömür boyu görme acıma inanma harcar seni emin ol
Gözünün yaşına bakmaz yol verirdim.
ayril. bir degil iki kez degil.10 kez ortalama yapan tekrar yapar
Güven kırılmış bir kere Zor da olsa boşanmak daha doğru bir seçenek
ßosan ki cocuklarin sordugunda cevabini alnin ak sekilde ver
canım iyi misin oğlum sen laf olsun diye burda soru soruyon
Çocuk senden mı onu öğren derim.
Gerisi sana kalmış
Çok zor bir durum. Ne karar verirsen ver zor olacak. Hakkında hayırlısı
Çok zor bir durum ya, çocuklarını düşünüp bir karar ver
10 15 kere ne y? Hata dediğin 1 e defa olur. Boşa kardeşim
Eşin herşeyi düzeltmek istemesindeki tek sebep diğer adamın onu istememesi bence. ayrılıp ayrılmamak sana kalmış bize değil kararını sen vereceksin.
Hata affedilir ihanet hata değildir. Ver mahkemeye al tazminatı bul sadık eşini. Yarın başkasının altına girmeyeceğim ne malum. Boynuzları taaa uzar gider